18/06/2026
Vi skylder en opdatering på bagkant af dette års Folkemødet på Bornholm. Vi skulle lige hjem og vende og have en lur på sofaen først 😅
Men hold fast et år: Et godt hold fyldt med seje frivillige Spor medlemmer, nye kaffeaftaler i kalenderen, og super vedkommende temaer i debatter, både i Spors egne og i andres. Tusinde tak til alle de frivillige der ville med, for debat-modet, ærligheden og gåpåmodet; på trods af til tider lidt hårde vilkår og rammer. Vi har nemlig, som stadig lille forening, ikke økonomien til store lækre sommerhuse, så det er mere noget med at dele værelser og toilet, og købe lidt ind sammen i supermarkedet, men det tog I med et smil ❤
Vi glæder os allerede til at skulle afsted igen i 2027! Nu vil vi se frem mod efteråret og de kaffeaftaler der kom i hus, bl.a. med Ida Auken, der som ny sundhedsminister skal lære Spor at kende i det nationale psykiatriråd, hvor Spor er udpeget til at repræsentere brugerstemmerne bredt på både sundheds- og socialområdet 💪
I kommentarsporet lægger vi links til Spors debatter, som blev live-streamet og kan ses et par uger endnu.