21/05/2026
"Vestlendingene er de mest utadrettede innbyggerne i den mest utadrettede delen av Norge. Vi har interesse av å være med i et europeisk marked når handel er under press, og vi har alle interesser av å bevare Europa."
Dette sier vår nestleder (og distriktspsykopat) Alfred Bjørlo, som sammen med leder (og muligens bypsykopat) Thor Haakon Bakke er på trykk i BA.
Vestlandet (og Norge) trenger en EU-debatt som blir tatt på alvor, og som tar innover seg at verden ikke er den samme som i 1994.
Saken til BA finner du i kommentarfeltet 👇