15/05/2026
Terugblik op ons geweldige kringjaar!💐
Van een onvergetelijk kringweekend in de Ardennen tot samen smoutebollen halen op de kermis… wat een jaar is het geweest! ✨
Naast alle fantastische evenementen die onze werkgroepen organiseerden zoals het galabal, 24 urenloop, jobbeurs, cantus, onthaalweekend en zoveel meer, hebben we vooral samen ongelooflijk veel herinneringen gemaakt. Van blijven plakken in het kringlokaal na vergaderingen, spontane café-avonden en themafeestjes tot samen dessertjes maken en plan sjarels. Het zijn die momenten die ons kringjaar zo bijzonder maakten. 💛
Ook tijdens de 24 urenloop hebben we samen met Run for Specials meegewerkt aan het bevorderen van inclusie door samen te lopen met mensen met een beperking. Daarnaast gaven sommige kringers bloed en zamelden we geld in voor De Warmste Week.❤️🔥
Onze studenten werden dit jaar bovendien opnieuw sterk vertegenwoordigd door onze studentenvertegenwoordigers, die zich in tal van vergaderingen hebben ingezet voor de stem van elke student. Daarnaast hebben enkele geëngageerde kringers ook de cursusdienst weer in goede banen geleid, zodat iedereen doorheen het jaar op hen kon rekenen. 📚
Dit jaar was extra speciaal, want we vierden ook ons lustrumjaar! 🥂 Het bestuur zorgde voor tal van onvergetelijke activiteiten zoals het kringweekend in de Ardennen, het proffendebat, SMOG-initiatiesessies en een gezellige kringreünie. Daarbovenop werd er exclusief lustrumtextiel ontworpen voor al onze kringers. 🤩
Bedankt aan iedereen die dit jaar mee kleur gaf aan onze kring. Op naar nog meer vriendschap, plezier en onvergetelijke momenten! 💜💜