MIARO Atidamba

MIARO Atidamba Association culturelle sur les héritages de l'esclavage et du marronnage dans l'océan Indien

Le dimanche 14 Juin Nou la retrouv anou les berges la Rivièr du Mât, in riviér importan dann rwayom Maron! Nou la fét le...
16/06/2026

Le dimanche 14 Juin Nou la retrouv anou les berges la Rivièr du Mât, in riviér importan dann rwayom Maron! Nou la fét les 10 ans de la konsékrasion de landrwa!
La zourné, lété riche guidé par Zanahary ek bann zansét! Lékout, léchange ek le partaz konésans, ek manzé lété la, dann léspri MIARO Atidamba!

Granmersi a ramatoa Charlotte Rabesahala pou le tan akordé a nout Zistwar é a chakéne bann partisipan! Granmersi tout sak la été prézan!

Nou artrouv!
Nout zansét Nout Fors! ✊🏽

Dimans 14 Juin lé reparti po nout Piknik kiltirél kiltiél!Ariv azot a partir 9h dann PARK lé berges LA RIVIÈR DU MAT LÉO...
10/06/2026

Dimans 14 Juin lé reparti po nout Piknik kiltirél kiltiél!

Ariv azot a partir 9h dann PARK lé berges LA RIVIÈR DU MAT LÉO!
In landrwa stratézik dann Rwayom Maron : la riviér la i sours Piton Nyang*, farfouy Salazie par Piton d'Ansin, é fini lanbousir RIVIÈR DU MAT.

Ansanm alon tourn anou vér nout zansét Maron, romersi azot, é domann azot éklér nout somin!

Manzé partazé : ramén zot marmit an famy!
(Pa de pork, pa de kabri)

Ramén zinstruman pou lambians!

Ézit pa kontak anou en PV pou plis zinfo!

Nout Zansét Nout Fors!

*Piton des mauvais génies, Piton des Neiges cf carte du Rwayom Maron par Ramatoa Charlotte Rabesahala.

In pansé pou tout bann Momon la Rényon zordi.Pou bann Momon i tyinbo toulézour pou zot famy.Pou bann Momon tousél i gard...
31/05/2026

In pansé pou tout bann Momon la Rényon zordi.
Pou bann Momon i tyinbo toulézour pou zot famy.
Pou bann Momon tousél i gard lo sourir po zot marmay, malgré toulézour zot la po soubat.
Pou tout nout bann Mama Bé la fini alé : Héva, Sarlav, Fouche, Vavy, Tsimanandé...
Pou tout bann Marone la dobout pou zot zazakely, la parti sanm zot ti baba dann zot vant, dann zot bra.
Pou tout bana, bann fanm dobout, dérasiné, la ni abou anrasine la vi si nout tér la Rényon.
Oubli pa alime in bouzi pou zot.
Pou di azot granmersi é ke zot limiyér i éklér anou pou toultan 🙏🏼
Bone fét bann momon!

Nout Zansét, Nout Fors ✊🏽

Dépi 2003 o Dimitil Nou done tout réyoné randévou lao Dimitil, pou sérémoni lomaz zansét : ATIDAMBA ! 🕯️Mé kosa ilé Atid...
28/05/2026

Dépi 2003 o Dimitil Nou done tout réyoné randévou lao Dimitil, pou sérémoni lomaz zansét : ATIDAMBA !
🕯️Mé kosa ilé Atidamba?
Zot i koné?

Le 14 Juin 2026 lé reparti po nout Piknik kiltirél kiltiél!Ariv azot a partir 9h dann PARK lé berges LA RIVIÈR DU MAT LÉ...
23/05/2026

Le 14 Juin 2026 lé reparti po nout Piknik kiltirél kiltiél!

Ariv azot a partir 9h dann PARK lé berges LA RIVIÈR DU MAT LÉO!
In landrwa stratézik dann Rwayom Maron : la riviér la i sours Piton Nyang*, farfouy Salazie par Piton d'Ansin, é fini lanbousir RIVIÈR DU MAT.

Ansanm alon tourn anou vér nout zansét Maron, romersi azot, é domann azot éklér nout somin!

Manzé partazé : ramén zot marmit an famy!
(Pa de pork, pa de kabri)

Ramén zinstruman pou lambians!

Ézit pa kontak anou en PV pou plis zinfo!

Nout Zansét Nout Fors!

*Piton des mauvais génies, Piton des Neiges cf carte du Rwayom Maron par Ramatoa Charlotte Rabesahala.

Adié zot tout! Nou done azot randévou Samedi 6 Juin au Plateau Noir des Lilas à Sainte Clotilde, pou la kermesse organis...
19/05/2026

Adié zot tout! Nou done azot randévou Samedi 6 Juin au Plateau Noir des Lilas à Sainte Clotilde, pou la kermesse organisée par Ville de Saint-Denis de La Réunion.
Nou sora prézan a partir 14h pou mét an lér Zistwar bann gran Marone, Maron, Sin Dni!
In gayar lokazyon rotrouv anou, su nout stand nora :
Galabé i sort dann in vilaz Maron Madagascar,
T-shirt, ek casquette MIARO Atidamba.

Ariv azot!
Nout zansét Nout Fors!

Adié tout domoun! Zordi le 10 Mé : zourné komémorasion la traite, lésklavaz ék zot labolision. In zourné an mémwar nout ...
10/05/2026

Adié tout domoun! Zordi le 10 Mé : zourné komémorasion la traite, lésklavaz ék zot labolision. In zourné an mémwar nout bann zansét, zot soufrans ék zot konba!

Iyér swar nou la rotrouv anou l'Entre-Deux ansanm l'association Capitaine DIMITILE, le Village de l'Entre-Deux - Réunion pou rann in lomaz Tout bann zansét la viv dann tan lésklavaz si nout tér réyonéz. Zot mémwar lé gravé an Nou, zot désandan!

Zordi alon mazine bana, dann nout kér, nout boukan.
Dann fénwar lésklavaz in limiér! Maronaz!

Nout Zansét Nout Fors!

Rankont Mémwar nout Zansét 09 Mai à l'ENTRE-DEUX.Comme chaque année l'association Capitaine DIMITILE nous invite à venir...
05/05/2026

Rankont Mémwar nout Zansét 09 Mai à l'ENTRE-DEUX.

Comme chaque année l'association Capitaine DIMITILE nous invite à venir célébrer la journée de commémoration des mémoires de l'esclavage, de la traite et de leur abolition. L'esclavage est en 2026 reconnu comme le pire crime contre l'humanité, cette journée revêt aujourd'hui plus que jamais une importance toute particulière!

Toute l'équipe de Miaro et Zangoun Servis vous invitent à un moment de partage, de retrouvailles, de recueillement et de transmission au préalable de cette commémoration. Ce sera l'occasion d'échanger sur la place que nous accordons à Nout zansét dans nos vies au quotidien, et toutes les façons que nous avons de leur rendre hommage.

Dans l'esprit de Miaro, chacun est invité à ramener quelque chose à partager lors d'un apéro convivial.
Heure : à partir de 15h.
Lieu : arboretum de l'Entre-Deux (à-côté de l'Office de tourisme, amén zot pliant ansanm Zot saisi Po asiz)

Puis à 18h nous nous donnons rendez-vous Place de la Liberté à l'entrée du village, où l'association Capitaine Dimitile, en collaboration avec la ville de l'Entre-Deux, nous accueille pour la célébration officielle de cette journée.

Nout zansét nout fors!

24/02/2026

L'AG de l'association Miaro Atidamba ce tiendra samedi 07 mars à 14h00 au siège de l'association à Sainte Clotilde.

Mersi zot tout !
Nout zancèt nout fors !

L'exposition Salazie au cœur du royaume maron de l'intérieur, inauguré à Hell-Bourg depuis 2020 est toujours ouverte au ...
26/01/2026

L'exposition Salazie au cœur du royaume maron de l'intérieur, inauguré à Hell-Bourg depuis 2020 est toujours ouverte au public, du lundi au vendredi aux horaires d'ouvertures de la mairie annexe de Hell-Bourg : 8h-12h / 12h30-16h. ENTREE LIBRE.

Découvrez l'histoire de Salazie et des grands marons à l'origine du royaume de l'intérieur Salazie, mais aussi d'habitants comme monsieur Manouilh qui a donné son nom aux sources qu'il a découvertes à l'âge de 16 ans!

Nout zansét nout fors!

Adresse

Saint-Paul

Site Web

Notifications

Soyez le premier à savoir et laissez-nous vous envoyer un courriel lorsque MIARO Atidamba publie des nouvelles et des promotions. Votre adresse e-mail ne sera pas utilisée à d'autres fins, et vous pouvez vous désabonner à tout moment.

Contacter L’organisation

Envoyer un message à MIARO Atidamba:

Partager