12/06/2026
Moi! olen Jimi, 15-vuotias. Olin 2 viikkoa kesätöissä tampereen 4H-yhdistyksellä. Pääsin tekemään paljon monipuolisia työtehtäviä. Olin puistoruokailuissa Tesomalla ja Kaukajärvellä, autoin toimisto askareissa, siivosin palstoja ja olin ratinan kesätapahtumassa. Opin paljon uusia asioita ja 2 viikkoa kului tosi nopeasti. Minut otettiin hyvin vastaan ja kaikki oli ystävällisiä. Kiitos näistä mahtavista parista viikosta ja että sain olla Tampereen 4H-yhdistyksen mukana.