07/06/2026
Tänään vietettiin perinteistä K-riisiä eli kesäistä johtajahuoltopäivää. Ensin menimme fribaamaan Vihiojan Frisbeegolfradalle ja kierroksen pelin jälkeen (sen voitti muuten lippukunnanjohtaja Kim toim.huom.) suuntasimme Momoroon ruokailemaan ja pitämään kevään viimeistä Johtajaneuvostoa.
K-ja J-riisit ovat johtajahuoltopäiviä eli tarkoitettu kaikille Karhu-johtajille ja niissä on aina jokin aktiviteetti, ruokailu ja JN eli johtajaneuvostonkokous. Nähdäänhän seuraavassa J-riisissä paaaaljon Karhu-johtajia?