31/05/2026
Oak city 2026 🎉 I år deltog Minier, Juniorer og Troppen i sæbekasseløbet over dem alle - 10 km i hjemmebyggede biler 💪 Selvfølgelig var vi også på podiet i år 🤗
Juniornes bil "Det gode skib Mary" fik en 1. plads for flotteste bil, juniornes bil "Bamse H" fik en 2. plads for flotteste bil, og Troppens svampebil fik 3. plads for flotteste bil 💪
Godt gået til spejdere og ledere - stor tak til forældre der har givet en hånd med i forberedelser, transport af biler og hep 🌸