07/04/2026
Kære Forældre og samarbejdspartnere
Vi er rigtig glade for at kunne meddele, at vi har ansat Mikkel Grundtvig som ny afdelingsleder for RYAC Fritidsklub. Mikkel har første arbejdsdag 4. maj, og vi håber i vil kigge forbi og hilse på efter det. Mikkel kommer med rigtig stor pædagogisk og ledelsesmæssig erfaring fra klubområdet, og vi glæder os til samarbejdet
På vegne af ansættelsesudvalget
Thomas Graae
Fritidscenterleder
FC Bispebjerg Nord
Vi har også bedt Mikkel om selv at tage ordet og præsentere sig,
hvilket han har gjort herunder, og det er også Mikkel på billedet 🙂
Mit navn er Mikkel Grundtvig. Jeg er 53 år og bor på Østerbro med min kone, vores to døtre og en glad golden retriever. Jeg har arbejdet i klub i lidt over 30 år og har i den tid lavet teater, musik, animation, film, gaming, rollespil, 3d-print og alt muligt andet.
Jeg arbejder pt. på en skole på Frederiksberg ,hvor jeg er leder af både klubben og SFOen, men har kunnet mærke et ønske om igen at kunnet fokusere på klub, som er det mit hjerte banker for.
Da jeg så RYAC fritidsklub faldt jeg hurtigt for den stemning og ånd jeg tydeligt kunne mærke, så snart jeg trådte ind ad døren (jeg tænker I udmærket ved hvad jeg taler om), og er rigtig glad for at kunne blive en del af klubben, og sammen med personalet
skabe fællesskaber og rammer, i hvilke børnene kan trives og udvikle sig.
Jeg glæder mig meget til at lære personale, forældre og ikke mindst børnene at kende.
Vi ses til maj
Mvh Mikkel