19/06/2026
FÆLLESSPISNING 23/6
Tirsdag d. 23/6 står vi klar med sidste omgang fællesspisning inden juli måneds sommerferie. Menuen vil være udbenet lammekølle i ovnen med buttersquash ala hasselbagt, smør, timian og valnødder samt en skøn citrussalat.
Vi glæder os til at se jer!
👉 Læs mere og tilmeld dig her:
Hvornår: Hver tirsdag i lige uger undtagen på helligdage. Dørene åbner fra kl. 17 og vi spiser kl. 18. Vi lukker kl. 20. Hvor: Heimdalsgade 37 i kantinen på 1. sal.