14/06/2026
🗨️ - I 2022 havde min kæreste Louice fødselsdag samme dag, som der var Støt Brysterne-løbet, og vi blev hurtigt enige om, at vi hellere ville ind og støtte den gode sag end sidde derhjemme med nogle tørre boller 😅🎀
Vi inviterede et vennepar med børn med for at fejre dagen sammen. Og dét gjorde vi alle med et stort smil 😁
Da dagen var slut, blev vi enige om at gøre det til en tradition, og vi har deltaget lige siden. Hvert år trækker vi nogle flere med på grund af fællesskabet og hyggen til løbet.
Selve deltagelsen er utrolig hyggelig, og vi elsker området, hvor vi løber eller går. Vores mindste datter er med hvert år og glæder sig især til at “kaste bryster" hos en bestemt stand 🫴🍒🕳️
Der er plads til alle, og man ser kun glade ansigter. Alle smiler til hinanden og hjælper med at tage billeder for andre, så de også kan skabe minder 📸🥰
Flere af Louices bedsteforældre er døde af kræft. Det var ikke brystkræft, men kræft er kræft, og derfor støtter vi. Vi er tre kvinder/piger i vores husstand, så en dag kunne det ramme os. Og det ønsker vi bestemt ikke.
Vi kommer faktisk fra dørene åbner, og vi er nogle af de sidste deltagere, der forlader pladsen, når vi smutter hjemad mod Kalundborg. Vi nyder det hele så meget og skal selvfølgelig afsted igen i år 🤩💬
🌸 Tak til Morten for at dele familiens historie. Vil du også med til årets løb? Find din billet via linket i kommentarsporet.