11/06/2026
Vi taler meget om, hvad vi spiser.
Men måske taler vi for lidt om, hvordan vi spiser.
Måltidet er et af de få steder, hvor mennesker mødes på tværs af holdninger, generationer og baggrunde. Det er her, vi deler erfaringer, udfordrer vaner og får nye perspektiver. Måske er det også derfor, at måltidet spiller en vigtig rolle i den grønne omstilling 🌍
For hvordan skaber vi større opbakning til økologien?
Hvordan får vi flere til at vælge de bæredygtige løsninger til?
Og hvordan bygger vi bro mellem producenter, køkkener og forbrugere?
Det er nogle af de spørgsmål, vi sætter på bordet, når vi inviterer til Den Økologiske Samtale i København den 8. september.
Ikke for at finde de enkle svar. Men for at blive klogere sammen.
Vi håber, du vil tage plads ved bordet og bidrage med dine perspektiver.
📍 Mad & Vinbar DOLORES, København
📅 8. september kl. 9.00–11.30
🎟️ Gratis deltagelse, men begrænset antal pladser
Læs meget mere om arrangementet via link i kommentarsporet 👇