14/06/2026
We reden met een groepje van ons naar het hoge noorden van Holland , onze broers hadden er hun Holland run 2026 .
Na een zeer hartelijke ontvangst en een blij weerzien , werden we bediend van ontbijt en drank , waarna de rit kon starten in de middag .
We reden richting Lelystad om broers een hart onder de riem te steken , omdat ze dit wel kunnen gebruiken .
Bij terugkomst van de run werden we getrakteerd op al het lekkers dat er was voorzien. De avond viel en de animatie kon beginnen. Het was dus weer een ervaring om te koesteren. RDMC Bomb City bedankt onze broers voor de uitnodiging voor een geslaagde dag