13/05/2026
Gåfotbollen är igång och på fredag kör vi igen!
Förra veckan var det premiär för gåfotboll på Anders Svensson-vallen. Det blev väldigt trevligt!
Efter en stund fick vi lite besök av yngre spelare och utvidgade både fotbollsplanen och åldersspannet som då hamnade mellan 9 och 69 😍. Efter fotbollen blev det banan och bulle för spelarna.
Vill du vara med? Det är bara att komma förbi och det är helt gratis!
Vi kör på fredag igen, klockan 19.00 på ASV-vallen. Välkommen!😀