11/06/2026
Op vrijdag 3 juli is er weer een buurtmaaltijd in Huis van de Wijk de N**e.
Deze maand op het menu:
- Pindagroentensoep
- Rijst, groenten/eiercurry, raita, naan
- Sorbetijs
Inloop vanaf 17.30 uur, de maaltijd start om 18.00 uur. Kom alleen of neem een buur, vriend of familielid mee. Iedereen is welkom.
Aanmelden kan bij de bar in Huis van de Wijk De N**e (Kortestraat 2) of via telefoon of e-mail:
T 0317 41 91 71
E [email protected]
Kosten: β¬2,- per persoon, contant te betalen.