05/10/2025
Syksyinen terveydys kaikille ryhmäläisille piiitkästä aikaa 🙂
Kovin on hiljaista ollut tällä saralla, kaikenmoista muutosta on ollut omassa elämässä ja hyväntekeäväisyyshommat olleet jo pitkän aikaa omalta osaltani tauolla. Onneksi kuitenkin muu poppoo on ahkeroinut oman aikansa sallimissa rajoissa. Erityiskiitos Elke ja Tarja jotka ovat jaksaneet ahertaa ja Seija , Irene ja Iida ovat myös toimineet mm lahjoitusten kuljetus- ja noutoapuna.
Ihan älyttömän ISO KIITOS KUMMEILLE, jotka tämän hiljaiselonkin aikana ovat säännöllisesti muistaneet Valcean eläimiä ❤
Meille on kertynyt tilille niinkin iso summa rahaa kuin lähes 4800e!!!!
Kirpputori ja facemyynneistä, sekä kummimaksuista ollaan saatu noin iso summa kasaan.
Olemme myös saaneet mittavia ruoka- ja tarvikelahjoituksia useista Oululaisista eläintarvikeliikkeistä ja eläinlääkäri asemalta.
Ruokaa on nyt niin paljon ja sitä taitaa olla varaston lisäksi myös Elken kotona olohuoneessa 😛 Joten akuutein asia on saada ruoka nälkäisille suille Valceaan. Ruokaa on jo lähes 4.n lavaa, joiden lähetyskulut ovat n 2000e.
Meille jää täten n 2800e.
Florentina tänään kyseli, olisiko meillä mahdollista sponsoroida sterilointeja. Jotta saisimme ihan oikean sterilointiprojektin aikaan, tulisi meidän vielä saada vähintään 1000e kasaan, mieluiten vähän enemmänkin. Päädyimme kyselemään, josko teillä olisi kiinnostusta Pilkkos sukkien hankintaan ja lisäksi meidän olis mahdollista tilailla ihania pehmoheijastimia koirateemaisella painatuksella. Heijastimien myyntihinnaksi tulisi n 7e , m***a tilausmäärän tuolloin tulisi olla n 100heijastinta. Jos saisimme 100 heijastinta myytyä, saisimme niiden tuotolla jo 500e rahaa lisää sterilointeihin.
Nyt kyselenkin vähän ennakkokyselyä millä mielin lähtisitte sukkia ja heijastimia ostamaan, että tempaistaanko myyntikampanja pystyyn? Molemmathan ovat tosi kivoja joululahja ideoita, sekin kun tuolla jo nurkan takana odottelee 😛