17/06/2026
Puistoruokailu Jämsänkoskella onnistui kivasti sateisesta säästä huolimatta. Noin 20 lasta kävi ruokailemassa sekä osallistumassa eri toimintoihin.
Kahden päivän puistoruokailukokeilut osoittivat sen, että tulemme Pelastakaa Lapsina kantamaan kortemme kekoon ensi kesää ajatellen. Puistoruokailulle on tarvetta ja näiden toteuttamiseen innostui jo nyt muitakin toimijoita sekä yrityksiä.
On kiitoksen aika ❤️
Kiitos aktiviteettien ja toimintojen järjestäjille:
Jämsän Naisvoimistelijat
Jämsänlaakson Setlementti
Hyvaks, perhekeskus
Jämsänkosken eläkkeensaajat
Kiitämme maukkaasta keitosta:
Jämsän Ateria-ja Puhtauspalvelu Oy
Kiitämme paikallisia yrityksiä lahjoituksista:
Elonen / leipätuotteet
MakuRetki / jäätelöt
Kesä 2027 odottaa mukaan Jämsän kaupunkia, yrityksiä sekä yhdistyksiä/järjestöjä. Oletteko mukana toteuttamassa puistoruokailua?