14/05/2026
Som 12-årig står Nola Grace Gaardmand foran spejlet på et mørkt badeværelse og fortæller sig selv, at hun må stoppe med at være så følsom. At hun må holde op med at mærke alting hele tiden. 🫶
I den nye sæson af ’Mit yngre jeg’ fortæller Nola Grace Gaardmand også om senere i livet at lære at give plads til alle de følelser, hun engang prøvede at skubbe væk.
Hun fortæller om at vokse op som antennebarn med en mor, der drikker – og om tidligt at lære at gøre sig selv mindre for bedre at kunne være i det.
Det er en fortælling om at bære meget alene som barn. Om at blive god til at mærke stemninger, tage ansvar og forsøge at holde sammen på sig selv, uden at nogen omkring én nødvendigvis opdager det.
Afsnittet er ude nu. Lyt med der, hvor du plejer at høre podcasts ❤️
Podcasten udgives i samarbejde med ALT for damerne