23/06/2026
Traditionen tro holdt vi i sidste uge vores årlige sommerafslutning 🌞
Aftenen bød på fællessang, gourmet-hotdogs og aktiviteter under åben himmel. I år var vi omkring 110 frivillige samlet på tværs af Aarhus, Aalborg og Odense.
Sommerafslutningen er altid en hyggelig start på sommeren. En aften, hvor vi kan samles på tværs af frivilliggrupper, ønske hinanden god ferie og ikke mindst sige tak for det arbejde, som vores frivillige hver uge lægger i Det Kærlige Måltid.
I løbet af det seneste halve år har frivillige lavet og leveret tusindvis af måltider til sygdomsramte familier. Det er en kæmpe indsats, som gør en stor forskel for familierne i en svær tid.
Tusind tak til alle jer, der er en del af Det Kærlige Måltid. Vi glæder os til at se jer igen på den anden side af sommeren ❤️
Vil du støtte det frivillige arbejde i Det Kærlige Måltid, kan du give en donation her https://detkaerligemaaltid.dk/stoet-sygdomsramte-familier/