20/05/2026
🎨 Bedankt, Zaventem, Sterrebeek, Nossegem & SS-Woluwe! 🎨
Wat een prachtige lente was het. Maanden lang fleurden de K-DOLLS jullie straten op . Kleurrijke reuzen op onze pleinen en charmante K-Dollekes bij onze lokale handelaars. En jullie? Jullie omarmden hen met open armen. ❤️
Voor het warme welkom, de oprechte interesse en de niet-aflatende steun: dank jullie wel. Elke glimlach bij een K-Doll, elk beeldje dat een plekje vond bij een handelaar of thuis, elke babbel op straat, het maakte écht een verschil.
Want achter de kunst schuilt een groter verhaal. Dankzij jullie steun kunnen we nog méér originele Kiwanis-troostpoppen gratis ter beschikking stellen aan ziekenhuizen. Die knuffeltjes geven gehospitaliseerde kinderen moed, troost en een echt vriendje dat hen door hun behandeling heen helpt. Jullie hebben mee gezorgd dat vele kinderen geholpen worden. 🧸
Nu nemen onze K-DOLLS afscheid van Zaventem en Sterrebeek. Ze reizen verder om ook in Nijvel en Marche-en-Famenne kleur, verwondering en compassie te brengen. We laten hen met een gerust hart gaan , want hun missie gaat door.
📩 Wil je op de hoogte blijven van onze events en sociale initiatieven? Schrijf je in op onze nieuwsbrief via 👉 artmeetskiwanis.be
💙 En wil je de K-DOLLS over 2 jaar opnieuw in onze straten zien? Laat dan een 👍 like of een ✍️ reactie achter onder dit bericht zo weten we dat jullie hen terug willen!
Bedankt om samen met ons het verschil te maken. 🙏