29/05/2026
Kära Rudbeckianer, styrelsen för mandatperioden 2025 vill rikta ett stort tack till er alla för ett fint läsår. Vi alla i styrelsen önskar er lycka till under de sista två veckorna av läsåret och hoppas att ni får ett riktigt härligt sommarlov!
Bästa hälsningar från
Elevrådsstyrelsen 2025💙