16/06/2026
Tack kära kören och körledare Marianne Viper för en enastående fin konsert. Tack också alla ni som kom och gjorde denna stund så stämningsfull och minnesvärd!
Önskar alla en riktigt skön sommar!
Ulrika, Lotta och Johanna