19/06/2026
Glad Midsomma på er alla!
Kommunal Norrtälje önskar alla våra medlemmar en riktigt fin midsommar.
Ett särskilt tack till er som varje dag gör skillnad inom vård och omsorg, förskola, skola, lokalvård räddningstjänst och alla andra verksamheter som håller samhället igång. Ert engagemang, er kompetens och ert arbete är såklart ovärderligt.
Många av er arbetar under helgen och till er riktar vi ett extra stort tack för att ni finns där när människor behöver er som mest. Vi hoppas att även ni får möjlighet till lite vila och att chefen har fixat något gott till er.
Sommarhälsningar från Anna,Inger,Lotta, Christer, Irene och Marcus