21/05/2026
Neste onsdag flytter vi Kjlrn ute av kirka! Vi utnytter finværet og henger i Fjellhamar miljøpark fra 18.30-21.00. Der har vi litt aktiviteter, henger, spiller volleyball, kubb og det vi måtte ønske - og viktigst av alt: har det hyggelig sammen i finværet. Ikke møt opp ved kirka neste uke, der kommer det til å være tomt - men masse bra folk i parken som ligger bare ti min fra kirka! Sees der!