30/05/2026
Op deze zonnige zaterdag was het heel gezellig bij woning A. Vandaag was familiedag!
De vlaggetjes wapperden, de koffie en thee stond klaar en familieleden, bewoners en teamleden staken de armen uit de mouwen met diverse klusjes. Er is in de tuin gewerkt, binnen en buiten schoongemaakt en opgeruimd.
Rond 3 uur was er een welverdiende pauze met koffie en wat lekkers. We hebben familieleden die niet alleen lekker klussen, maar ook lekker bakken 😋 🍰
Deze pauze werd muzikaal versierd door Projectkoor Canto Felice, inmiddels bekende gezichten bij ons. Het is elke keer weer een gezellig feestje als ze er zijn 🎶
Zelfs na twee warme optredens in Vierhouten tijdens het Zonnefestival stonden de dames enthousiast en vrolijk bij ons te zingen. Het was weer genieten!
Hierna was het tijd om de bbq aan te steken. Gelukkig konden we hierbij ook rekenen op wat handige familie. Een vader en broers zorgden dat we heerlijke hapjes voorgeschoteld kregen. En een lekkere salade was door andere familie gemaakt en meegebracht.
Na een hoop gezelligheid en met onze buiken bijna vol was het tijd voor een toetje. En daar kwam de ijswagen van Prima Donna -ijs by Rosanna&Maria al voorgereden!
Iedereen zocht een lekker smaakje uit en ook de bewoners van woning B genoten van dit koude lekkers 🍦
Dankjewel allemaal voor jullie inzet en bijdrage op zoveel verschillende manieren, maar nog meer voor alle gezelligheid vandaag. We hopen nog vaak zulke leuke dagen samen te mogen hebben ❤️
(Dank aan onze muzikaalste overburen van de Harmonie Nunspeet voor het lenen van de bbq! We hopen dat jullie concert vanavond net zo geslaagd was als onze familiedag)