01/06/2026
🌍 Week Zonder Afval ♻️
Vorige week lazen we in de bieb over Dippie en Doppie, die laten zien hoe oud weer nieuw kan worden. Daarna ruimden we het schoolplein op. Met stoepkrijt maakten we eerst zichtbaar hoeveel afval er lag en samen maakten we het weer schoon.
Deze week doen we mee aan de Week Zonder Afval! Van 1 t/m 7 juni.
💡 Neem een herbruikbare fles
💡 Vermijd wegwerpplastic
💡 Scheid en raap afval op
Samen zorgen we voor een schoner stad.💚
Doe jij ook mee deze week?