28/05/2026
Onze groep "GROEN" van dagbesteding de Weteringhoek is gestart met een moestuin....echter kunnen ze nog best wel wat plantjes gebruiken. Heeft u misschien nog iets waar wij onze cliënten blij mee kunnen maken???
Bv tomaten, komkommer, paprika etc
Alles is welkom!! Onze dank is HÉÉÉÉÉÉL GROOT!