01/06/2026
Zondag was de markt op t Wasven.
Lekker weer, veel bezoekers aan onze mooie kraam vol prachtige spullen.
Van egelhuisjes tot jammetjes, allerlei theetjes, vlierbloesemsiroop, keramieke bloemen, tapasschaaltjes, vogelhuisjes,
Iedereen liep weg met de wandelstokken en de insektenhotels vlogen de kraam af.
Het was een fijne dag die droog bleef, met zo nu en dan een kleine windvlaag.