15/06/2026
Beste buurtbewoners, bezoekers en andere betrokkenen,
Voor wie daar behoefte aan heeft is er donderdagavond een samenzijn n.a.v het ongeval wat vorige week zaterdag heeft plaatsgevonden met de foodtruck tijdens de Rommelroute.
Als nazorg willen we de mogelijkheid geven vragen te stellen, te praten met elkaar over hetgeen wat er gebeurd is en natuurlijk geven we een update over hoe het nu met de eigenaren van de foodtruck gaat.
Bij deze bijeenkomst zal iemand van slachtofferhulp aanwezig zijn.
Ook voor het geval je persoonlijk nog vragen wilt stellen is daar gelegenheid voor.
Je bent van harte welkom donderdag 18 juni in ons gebouw aan de Kennedylaan 56.
Vanaf 19.15 uur is er inloop met koffie en thee en vanaf 19.30 uur begint de bijeenkomst.
Deel dit bericht ook met mensen waarvan je weet dat ze erbij waren en het fijn vinden om samen te komen.
Groeten vanuit de organisatie van de Rommelroute en het Leger des Heils