28/04/2026
Koningsnacht- en dag in Gendringen is super goed verlopen — en dat is echt dankzij jullie allemaal! 🙌
Grote dank aan IKC De Wijssel voor het beschikbaar stellen van de sporthal, BASEMENT-band voor de topavond, EHBO Megchelen, DP&S, Gendringse Orkest Vereniging voor de muziek tijdens de optocht 🎶, Hans Schepers voor het mede mogelijk maken van de koffie ☕️, de BBQ via de familie van Wouter Pol 🔥, Ria Icking voor het maken van mooie foto’s 📸, 1Feestje Photobooth, Jumping Kids, Plus Gendringen, Bakkerij Heyerman en natuurlijk de meiden van de knutsel, schmink en glittertattoos — jullie waren geweldig! 🎨✨
En een dikke shout-out naar Coen van Cafetaria Te Pas en Tys Hendriksen, Mart Rissewijck, Roel ter Voert en alle anderen die hebben geholpen bij de inrichting van de sporthal💪
En natuurlijk alle kinderen met hun prachtig versierde fietsjes 🚲 én de ouders voor de gezelligheid — jullie maakten de dag compleet! 🧡