13/06/2026
Wat een lief gebaar van !!
https://atvfoto.nl/portfolio-item/patatmiddag-hart-van-thornspic/
In Hart van Thornspic werd zaterdagmiddag de patatmiddag gehouden. Dit wordt ongeveer eens per twee maanden georganiseerd door een groepje vrijwilligers. Hier kunnen bewoners uit hart van Thornspic, maar ook andere belangstellenden zich voor aanmelden. Men kan kiezen voor patat met een kroket of frikandel en er wordt drinken en een lekker ijsje geserveerd. Dit keer heeft Oranjevereniging Moed & Vertrouwen Doornspijk de kosten voor haar rekening genomen. Iedereen was hier blij verrast door. Er klonk luid applaus en de Oranjevereniging werd heel hartelijk bedankt.