02/04/2025
Kom allemaal. Super initiatief
Beste ouder(s)/verzorger(s) en kinderen,
Wij, Inge Marting en Maegan Setlight, organiseren vanuit de Hogeschool Utrecht een speciaal fundraising event voor De Kindertelefoon en jullie zijn van harte welkom! Neem vooral je vriendjes/vriendinnetjes, ouders/verzorgers of zelfs je opa en oma mee.
Wat gaan we doen?
Tijdens het evenement nemen jullie deel aan leuke en leerzame spellen:
• Spel 1: Oor te koop? – Test hoe goed je naar elkaar luistert terwijl je tegelijkertijd een puzzel oplost!
• Spel 2: Samen op pad – Werk samen om een hindernisbaan te voltooien en bespreek vragen over verschillende situaties.
• Spel 3: Duo Denkers – Een quiz waarbij je laat zien hoe goed je De Kindertelefoon kent, met een kleine prijs voor de top 3 😉!
Daarnaast zorgen we voor wat te drinken en een kleine snack voor in de pauze
Wanneer en waar?
Het evenement vindt plaats op dinsdagmiddag 8 april 2025. De inloop is van 15.00-15.15 en het evenement zou ongeveer duren tot 17.30. De locatie is de Scouting N.S. Rambonnet, adres: J.P. Broekhovenstraat 40, 8081 HC Elburg.
Doe mee en steun De Kindertelefoon!
Dit is een geweldige kans om samen met elkaar een leuke en betekenisvolle middag te beleven én De Kindertelefoon te steunen. We hopen jullie daar te zien!
Met vriendelijke groet,
Inge Marting & Maegan Setlight