25/05/2026
Ella vond dat wij te lang hadden gewacht met het opzetten van het honden zwembad, dus uit protest is ze maar in de drinkbak van de honden gaan liggen.
Waardoor de andere honden maar om Ella heen moesten drinken in de waterbak haha😂😂
Ondertussen hebben we het zwembad, maar tevoorschijn getoverd want dit konden we die arme hond natuurlijk niet aan doen haha (video met zwembad staat in de reacties)
Hebben jullie ook van die water fanaten?
Fijne 2e pinksterdag allemaal!