22/12/2024
โ๏ธ๐ Ondanks de regen liepen vandaag meer dan 40 wandelaars (groot en klein) de niet zo Warme Winterwandeling!
Hoewel sommigen doorweekt aankwamen, kregen we zulke positieve verhalen! De start was in het Cultuurhuis, waar koffie en thee van Feyen klaarstond. Onderweg vielen de poffertjes zeer in de smaak van Het Garnizoenshuys , de Midwinterhoornbloazers zorgden voor de kerstsfeer en de superleuke 'lekkers en letters tocht' voor kinderen was een hit! Na afloop kregen de wandelaars op de markt warme chocomelk of Appelpunch en konden ze de kas van Rouwen en Vieren Coevorden bezoeken als ze dat wilden ๐๐ผ
Wandelaars, vrijwilligers, iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan de Winterwandeling, ontzettend bedankt!