11/06/2026
๐งก ๐ก๐ถ๐ฒ๐๐ ๐ฏ๐ผ๐ฒ๐ธ: ๐ช๐ฎ๐ ๐ถ๐ ๐๐ ๐ฏ๐ฒ๐ฟ๐ผ๐ฒ๐ฝ? ๐๐ฎ๐ป ๐๐ฎ๐ป๐ ๐๐ฎ๐ป ๐๐ฒ๐น๐๐ธ
Hans van Geluk (vrijwilliger bij de Parkinson Vereniging) komt met een bijzonder en ontwapenend boek: geen biografie, maar een autoโbiografie vol korte verhalen uit zijn leven als rijinstructeur โ รฉn alles wat het leven hem daarna bracht.
Het is een boek over opnieuw beginnen, over upsโandโdowns, over inleveren en ontvangen, over een lach en een traan.
Hans schrijft over rijles geven, bijzondere ontmoetingen met leerlingen, rijangst, Feyenoord, de handel, de ziekte van Parkinson, pesticidenโฆ en telkens weer dat ene: ergens iets positiefs uit weten te halen.
Zijn boodschap is helder en warm:
Het leven is te kort om je echt druk te maken โ dus leef, zing en lach.
Een eerlijk, lichtvoetig en tegelijk diep menselijk boek dat raakt รฉn glimlachen oproept.
Kijk voor meer informatie op: https://www.parkinson-vereniging.nl/uitgelicht-bericht/2026/06/04/en-wat-is-uw-beroep-hans-van-geluk