14/06/2026
Afgelopen zaterdag waren wij bij de Jungledag. Er zijn niet heel veel foto’s gemaakt, dus het zal wel leuk zijn geweest.
We waren met mega veel welpen . De dag begon met openen en daarna gingen we op zoek naar ons groepje. We zaten bij zowel welpen van scouting A15, als met welpen van andere groepjes. Als eerste deden we een vossenjacht. We gingen op zoek naar vossen uit videogames zoals Mario, Angry Birds en Donkey Kong. Toen we alle vossen hadden gingen we een spel doen in dat thema. Als afsluiter kregen wij een super toffe badge mee naar huis.