21/05/2026
🌿✨ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΕΙΧ ΣΟΥ ✨🌿
Αυτή την Κυριακή 24 Μαΐου στις 09:00 το πρωί, δίνουμε ραντεβού στον Ζωολογικό Κήπο και ανεβαίνουμε όλοι μαζί στο Σέιχ Σου για έναν μικρό αλλά σημαντικό σκοπό: να φροντίσουμε το δάσος μας 💚
Με γάντια, σακούλες και καλή διάθεση, καθαρίζουμε μονοπάτια και σημεία που έχουν γεμίσει σκουπίδια και δείχνουμε λίγη αγάπη σε έναν χώρο που μας χαρίζει καθημερινά ανάσα και ηρεμία 🌲☀️
📍 Σημείο συνάντησης: Ζωολογικός Κήπος Θεσσαλονίκης
🕘 Ώρα: 09:00
📅 Κυριακή 24 Μαΐου
Φέρε φίλους, παιδιά, παρέα ή απλώς τον εαυτό σου ✨
Όσο περισσότεροι είμαστε, τόσο πιο όμορφο θα γίνει το δάσος μας.
#Θεσσαλονίκη #ΣειχΣου #Καθαρισμός