ΣΕΘΕΑ

ΣΕΘΕΑ Δίνουμε τον ήχο, το φως επί σκηνής!
Βάζουμε στο προσκήνιο τις ανάγκες και τα δικαιώματα μας !

04/06/2026

Νέο εργατικό ατύχημα, αυτή τη φορά στο 4 Seasons.

Συναδέλφισσες-οι, ενημερωθήκαμε ότι προ ολίγου στο 4 Seasons, σε δουλειά του Ποδηματά, συνάδελφος έπεσε από ύψος όπου κρεμαγε χωρίς κανένα μέτρο ασφαλείας. Έχει χρειαστεί να διαμετακομιστεί στο νοσοκομείο για εξετάσεις όπου αναμένεται να μάθουμε πόσο σοβαρός είναι ο τραυματισμός. Ευχόμαστε καλή ανάρρωση, μέλος της Διοίκησης του Σωματείου μας παρευρέθηκε στο νοσοκομείο και έχει σταθερή επικοινωνία με το συνάδελφο.

Στην ως τώρα προσπάθεια επικοινωνίας μας με την εργοδοσία προκειμένου να διευκρινιστουν τα αίτια του ατυχήματος, αν και κατά πόσο τηρούνταν μέτρα ασφαλείας, έχει ξεκινήσει το γνωστό 'πινγκ-πονγκ' από τους 'υπεθυνους-ανευθυνους', όπου όλοι παραπέμπουν ο ένας στον άλλον και δηλώνουν αναρμόδιοι. Στο μόνο που ήταν λαλιστατοι στο να διευκρινίσουν ήταν ότι ο εργαζόμενος ήταν με μπλοκακι, σε μια προσπάθεια να του ρίξουν την ευθύνη του ατυχήματος, αποδεικνύοντας ότι αυτή η σχέση εργασίας που έχει επιβληθεί από τους εργοδότες στον κλάδο είναι μεταξύ άλλων και για να αποφεύγουν οποιαδήποτε ευθύνη για τα χειρότερα που θα προκύψουν, με βάση τις άθλιες συνθήκες εργασίας που έχουν οι ίδιοι επιβάλει. Ας αναλογιστούμε ότι ο Ποδηματάς είναι πρόεδρος της HERCA, της εργοδοτικής Ένωσης του κλάδου, των 'μεγαλων παικτών' δηλαδή που επί της ουσίας καθορίζουν μεροκάματα, σχέσεις και συνθήκες εργασίας στον κλάδο.

Να γίνει συζήτηση σε όλους τους χώρους δουλειάς. Όλοι οι συνάδελφοι σε επαγρύπνηση. Εν όψει μιας ακομα δύσκολης σεζόν, είναι επιτακτική η ανάγκη να πιέσουμε με κάθε τρόπο για υπογραφή συλλογικής σύμβασης στον κλάδο, για κατοχύρωση συγκεκριμένων μέτρων ασφαλείας, επαρκούς προσωπικού, ανώτατου ορίου ωρών εργασίας, αξιοπρεπείς μισθούς, ώστε να γυρίζουμε σώοι στα σπίτια μας. Καμία αναμονή, καμία θυσία για τα κέρδη των εργοδοτών, καμία 'κατανόηση' για τις προτεραιότητες του κράτους την περίοδο της πολεμικής οικονομίας.

Ευχόμαστε καλή ανάρρωση στο συνάδελφο.

Το ΔΣ του ΣΕΘΕΑ

26/05/2026

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΙΣ 4ΜΜ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ !

ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ!

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΙΣ 4ΜΜ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Κάθε μέρα που ξημερώνει πλέον, η εργάτρια και ο εργάτης που φεύγει το πρωί για δουλειά δεν ξέρει αν θα γυρίσει το βράδυ στο σπίτι και στην οικογένειά του. Ο λογαριασμός των εργοδοτικών εγκλημάτων μετράει μόνο τις τελευταίες μέρες έξι δολοφονημένους εργαζόμενους.

Οι χώροι δουλειάς έχουν γίνει παγίδες θανάτου. Δεκάδες είναι οι τραυματίες σε εργοτάξια, βιομηχανίες, μεταφορές, υπηρεσίες, εκεί όπου η εντατικοποίηση και τα ατέλειωτα ωράρια που είναι «κανονικότητα» στους χώρους δουλειάς μας.

Στον κλάδο μας, μόλις πριν από δύο μέρες, στην συναυλία, προσπαθήσαμε να αναδείξουμε τις αιτίες των εργατικών ατυχημάτων στους χώρους εργασίας μας, τα εξαντλητικά ωράρια, τα ανύπαρκτα μέτρα ασφαλείας, η ανυπαρξία Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας που να κατοχυρώνει τα συλλογικά μας δικαιώματα και θα μας προστατεύει από τους τεράστιους κινδύνους για εμάς, καλλιτέχνες και κοινό. Αναδείξαμε την ανάγκη να δυναμώσει ο αγώνας όλων των εργαζόμενων του κλάδου απέναντι στην εργοδοσία η οποία νίπτει τας χείρας της με τα νομοθετικά τερατουργήματα όλων των κυβερνήσεων που έχουν κάνει τους χώρους μας δημόσιο κίνδυνο ακόμα και μεγάλων ατυχημάτων.

Αυτή η κατάσταση δεν εκφράζεται μόνο στον κλάδο μας. Στην Αττική την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε μέσα σε 3 μέρες 2 νεκρούς, ένας 52χρονος τεχνικός της ΔΕΔΔΗΕ πατέρας 3 παιδιών και άλλος ένας εργαζόμενος με την ιδιότητα του επιστάτη στην επιχείρηση «Ύφανση - Δούμας», στη Νέα Φιλαδέλφεια, που σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών στη γκαραζόπορτα της επιχείρησης.

Ο κατάλογος είναι μακρύς! Φτάνει πια να χύνουμε το αίμα μας για τα κέρδη των αφεντικών!

Την ευθύνη την έχει η κυβέρνηση μαζί με την εργοδοσία για κάθε νεκρό και σακατεμένο εργάτη και εργάτρια από τραυματισμούς και επαγγελματικές ασθένειες. Έχει νομοθετήσει τα 12ωρα και 13ωρα, την κατάργηση του σταθερού ημερήσιου χρόνου εργασίας, τη δουλειά μέχρι τα βαθιά γεράματα. Έχει μετατρέψει την Επιθεώρηση Εργασίας σε μηχανισμό εκ των υστέρων διαπίστωσης εγκλημάτων, ενώ ανοίγει τον δρόμο ακόμα και για ιδιωτικές εταιρείες που θα κάνουν «ελέγχους» για την Υγεία και Ασφάλεια. Δηλαδή βάζουν τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα.

Όσοι επιχειρούν να κατοχυρώσουν ως «κανονικότητα» τα εργοδοτικά εγκλήματα, λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο. Οι εργαζόμενοι δεν έχουμε ανάγκη από 10ωρα και 13ωρα, αλλά από 7ωρο - 5ήμερο - 35ωρο και ΣΣΕ με ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, μέτρα προστασίας της υγείας και της ζωής τους. Δεν έχουμε ανάγκη από τη διευθέτηση του εργάσιμου χρόνου. Η απάντηση της εργατικής τάξης στο δίλημμα «τα κέρδη τους ή οι ζωές μας» είναι μία, σύγκρουση με την πολιτική του κέρδους.

Διεκδικούμε:

· 7ωρο – 5ημερο – 35ωρο, υπογραφή και εφαρμογή ΣΣΕ με αυξήσεις στους μισθούς.

· Κατάργηση των αντεργατικών νόμων που τσακίζουν το 8ωρο, ελαστικοποιούν την εργασία και ποινικοποιούν τη συνδικαλιστική δράση.

· Λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων, επαγγελματικών ασθενειών, βιομηχανικών ατυχημάτων μεγάλης έκτασης, με ουσιαστικό έλεγχο της εργοδοτικής και κρατικής ευθύνης. Κάλυψη όλων των εργαζόμενων, ανεξάρτητα από τον τρόπο αμοιβής (μισθό, ΔΠΥ).

Απαιτούμε άμεσα :

· Αποφασιστική ενίσχυση με μόνιμο προσωπικό και της υλικοτεχνικής υποδομής της Επιθεώρησης Εργασίας. Κατάργηση όλων των διατάξεων που ανοίγουν τον δρόμο για ιδιωτικές εταιρείες που θα “ελέγχουν” την ασφάλεια και υγεία.

· Να επαναλειτουργήσουν οι Μεικτές Επιτροπές Υγείας και Ασφάλειας στις Κατασκευές και τα Ναυπηγεία. Δυνατότητα παρουσίας των εκπροσώπων των κλαδικών και επιχειρησιακών σωματείων και των ΕΥΑΕ στους ελέγχους που πραγματοποιεί η Επιθεώρηση Υγείας και Ασφάλειας και η Επιθεώρηση Μεταλλείων.

· Δημιουργία κρατικού σώματος Τεχνικών Ασφάλειας και Γιατρών Εργασίας και υπηρεσιών υγείας και ασφάλειας της εργασίας (ΥΑΕ) ενταγμένων στο αποκλειστικά δημόσιο σύστημα Υγείας, κατάργηση των ΕΞΥΠΠ και κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας στον χώρο της ΥΑΕ.

· Ουσιαστική καταγραφή και διερεύνηση εργατικών ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών.

· Κάλυψη όλων των χώρων εργασίας με υπηρεσίες Ιατρικής της Εργασίας, ανεξάρτητα από τον αριθμό των εργαζομένων.

· Να ισχύσει ξανά η απαγόρευση της νυχτερινής εργασίας των γυναικών στη βιοτεχνία και στη βιομηχανία, ενώ για άλλα επαγγέλματα (π.χ. υγείας, τουρισμού, επισιτισμού) να απαγορευτεί η νυχτερινή εργασία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

· Απαγόρευση απόλυσης εργαζομένων για λόγους που σχετίζονται με την υγεία τους, απαγόρευση απόλυσης θυμάτων εργατικού ατυχήματος ή επαγγελματικής ασθένειας, κατά τη διάρκεια της αναρρωτικής άδειας ή εργαζόμενων που έχει εκδοθεί εκτίμηση καταλληλότητας με περιορισμούς για πρόβλημα υγείας, ανεξάρτητα αν αυτό σχετίζεται ή όχι με την έκθεση στον επαγγελματικό κίνδυνο.

· Πλήρη κάλυψη των αναγκών των εργαζομένων από τον επαγγελματικό κίνδυνο με ευθύνη του κράτους και αποκλειστική επιβάρυνση του κεφαλαίου.

· Υπεράσπιση και διεύρυνση του θεσμού των ΒΑΕ και σε άλλους κλάδους και ειδικότητες (σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα) που δουλεύουν σε ομοιογενείς συνθήκες, ανεξάρτητα από τον ασφαλιστικό τους φορέα και τη σχέση εργασίας. Άμεση επανένταξη στον θεσμό, των κλάδων που εξαιρέθηκαν το 2011.

· Άμεση διακοπή όλων των υπαίθριων εργασιών όταν η θερμοκρασία ξεπερνά τους 38oC και κατά τη διάρκεια έντονων καιρικών συνθηκών, με κάλυψη των αποδοχών.

Το ΔΣ του ΣΕΘΕΑ

17/05/2026

Θυμίζουμε ότι αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη μαζική πορεία με έναρξη τον Τύμβο Μαραθώνα!

Όσοι δε βρισκόμαστε ήδη εκεί από νωρίς, έχουμε ραντεβού στις 18.30 στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ώστε να ενωθούμε με την πορεία μέχρι το Σύνταγμα, όπου θα πραγματοποιηθεί αντιπολεμική συναυλία σε επιμέλεια του Πανελλήνιου Μουσικού Συλλόγου.

14/05/2026

ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ για τη ΜΑΡΑΘΩΝΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΕΙΡΗΝΗΣ Κυριακή 17 Μαΐου

/ 08.00 Τύμβος Μαραθώνα

/ 18:30 Υπουργείο Εθνικής Άμυνας

/ 20:00 Σύνταγμα (θα πραγματοποιηθεί μεγάλη συναυλία)

Το Σαββατοκύριακο 16 και 17 Μάη θα πραγματοποιηθεί το Διήμερο Πανελλαδικής Αντιιμπεριαλιστικής Δράσης που διοργανώνει η ΕΕΔΥΕ, με κορύφωση την 43η Μαραθώνια Πορεία Ειρήνης στην Αττική την Κυριακή.

Οι τοπικές Επιτροπές Ειρήνης μαζί με σωματεία και φορείς καλούν το λαό με τη συμμετοχή του να δυναμώσει αυτή την κορυφαία παρέμβαση του φιλειρηνικού - αντιιμπεριαλιστικού κινήματος, σε συνθήκες που ο πόλεμος κι οι συνέπειες του για το λαό κλιμακώνονται, μαζί με την ελληνική εμπλοκή.

Η παράλληλη εξέλιξη στα μέτωπα σε Ουκρανία, Μέση Ανατολή, Ερυθρά Θάλασσα, Ανατολική Μεσόγειο, αλλά και οι πάνω από 50 εστίες πολέμου σ' όλη τη Γη, δείχνουν ότι υπάρχει κάτι κοινό που τις συνδέει. Αυτό είναι ο ανταγωνισμός των μεγάλων ιμπεριαλιστικών δυνάμεων για τον έλεγχο ενεργειακών πηγών, αγωγών, διαδρόμων κίνησης εμπορευμάτων και γεωπολιτικών κόμβων.

Η χώρα μας δεν είναι απλός παρατηρητής σε όλα αυτά. Συμμετέχει σε αποστολές, διαθέτει κρίσιμες υποδομές και εμπλέκεται σε ενεργειακούς σχεδιασμούς των ιμπεριαλιστών.

Το αφήγημα της "σταθερότητας" που προβάλλει η κυβέρνηση της ΝΔ μαζί με τα υπόλοιπα κόμματα που ακολουθούν το ίδιο ευρωατλαντικό προσανατολισμό, επιχειρεί να εμφανίσει την εμπλοκή της χώρας σαν στοιχείο προστασίας και γεωπολιτικής αναβάθμισης. Στην πραγματικότητα πρόκειται για συνειδητή επιλογή για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων. Για παράδειγμα οι Patriot στη Σαουδική Αραβία προστατεύουν τα διυλιστήρια της Aramco, και όχι τα ελληνικά νησιά, ενώ οι αποστολές των φρεγατών του πολεμικού ναυτικού εξελίσσονται για τα συμφέροντα των εφοπλιστών βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή των ναυτεργατών.

Παράλληλα η εμπλοκή αυτή συνοδεύεται από τεράστια οικονομική αιμορραγία για το λαό, μέσω των εξοπλιστικών προγραμμάτων και της συντήρησης των υποδομών αφού περικόπτονται δαπάνες για Παιδεία, Υγεία, κοινωνικές υπηρεσίες, υποδομές για προστασία της ζωής και της περιουσίας του λαού. Για να στηρίξει ο λαός αυτή την εμπλοκή καλλιεργείται μια επικίνδυνη αντίληψη "εθνικής ομοψυχίας" ώστε κάθε αμφισβήτηση να στιγματίζεται.

Η μαζική συμμετοχή στην 43η Μαραθώνια Πορεία Ειρήνης, μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης ώστε να σπάσει η σιωπή που καλλιεργούν κυβέρνηση και κόμματα του ευρωατλαντισμού, γύρω από την εμπλοκή, να αμφισβητήσει την εικόνα "συναίνεσης" στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα ότι ένα σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας δεν αποδέχεται αυτόν το δρόμο. Να στείλουμε ταυτόχρονα μήνυμα αλληλεγγύης στους λαούς της Παλαιστίνης, της Κούβας, του Ιράν, του Λιβάνου και σε όλους όσους βρίσκονται στο στόχαστρο των ιμπεριαλιστών.

Η εκκίνηση όπως κάθε χρόνο θα δοθεί την Κυριακή στις 08:00 από τον Τύμβο του Μαραθώνα. Θα φτάσει περνώντας από ορισμένους σταθμούς σχηματίζοντας ένα μεγάλο ποτάμι στις 18:30 στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στη συνέχεια στο Πάρκο Ελευθερίας και θα καταλήξει στις 20:00 στην πλατεία Συντάγματος όπου εκεί θα ακολουθήσει καλλιτεχνικό πρόγραμμα σε επιμέλεια του Πανελλήνιου Μουσικού Συλλόγου.

Το ΔΣ του ΣΕΘΕΑ

23/04/2026

Κάλεσμα για ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, ΔΕΥΤΕΡΑ 27/4 19:30

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
μπαίνουμε στην καλοκαιρινή σεζόν, σε μια περίοδο που για τους εργαζόμενους στο θέαμα – ακρόαμα σημαίνει εντατικοποίηση της δουλειάς, ατελείωτες ώρες στις περιοδείες, μετακινήσεις χωρίς μέτρα προστασίας, συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μαύρη και απλήρωτη εργασία, ανασφάλεια και αβεβαιότητα για το αύριο. Για μια ακόμη χρονιά, οι εργοδότες του κλάδου ετοιμάζονται να αξιοποιήσουν την εποχικότητα και τον έντονο ανταγωνισμό για να συμπιέσουν μισθούς και δικαιώματα, να επιβάλουν όρους εργασίας που δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εργαζόμενων του κλάδου.

Την ίδια στιγμή, οι γενικότερες εξελίξεις βαθαίνουν την ανησυχία και την πίεση πάνω στους εργαζόμενους. Η γενίκευση του ιμπεριαλιστικού πολέμου φέρνουν ήδη συνέπειες όπως η ακρίβεια που τσακίζει το εισόδημά μας, αυξήσεις σε βασικά αγαθά, δυσκολία κάλυψης στοιχειωδών αναγκών, ενώ την ίδια ώρα δισεκατομμύρια κατευθύνονται σε εξοπλισμούς και πολεμικές δαπάνες. Συνέπειες οι οποίες ήδη εκφράζονται και στον κλάδο μας, είτε με υποστελέχωση για την διοργάνωση οποιασδήποτε παραγωγής είτε με πίεση στους εργαζόμενους να ανοίξουν μπλοκάκι.

Στον κλάδο μας, αυτή η κατάσταση αποτυπώνεται ακόμη πιο έντονα:
εργασία χωρίς σταθερότητα, πίεση για «ευελιξία», απουσία συλλογικών συμβάσεων, ελλιπή μέτρα υγείας και ασφάλειας. Οι νέοι εργαζόμενοι έρχονται αντιμέτωποι με εργασιακή “ζούγκλα”, με ένα τοπίο χωρίς κατοχυρωμένα δικαιώματα, ενώ οι παλιότεροι είναι σακατεμένοι σωματικά και ψυχικά.

Απέναντι σε αυτή την πραγματικότητα, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από τη συλλογική οργάνωση και δράση. Η ενίσχυση του Σωματείου μας, η μαζική συμμετοχή στις διαδικασίες του, η συζήτηση και η από κοινού λήψη αποφάσεων αποτελούν τη βασική προϋπόθεση για να υπερασπιστούμε και να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας, τη δουλειά και τη ζωή μας.

Η εμπειρία δείχνει ότι τίποτα δεν μας χαρίζεται. Ό,τι κατακτήθηκε, κατακτήθηκε με αγώνες. Σήμερα απαιτείται να δυναμώσει η διεκδίκηση για:

- Συλλογικές συμβάσεις εργασίας που να καλύπτουν όλους τους εργαζόμενους του κλάδου.
- Αυξήσεις σε μισθούς και μεροκάματα.
Σταθερή δουλειά με δικαιώματα, ενάντια στις ελαστικές μορφές απασχόλησης.
- Μέτρα υγείας και ασφάλειας σε όλους τους χώρους εργασίας και μετακινήσεις με ευθύνη της εργοδοσίας.
- Πλήρη ασφάλιση και προστασία για όλους, χωρίς αποκλεισμούς.
- Καμία ανοχή στην απλήρωτη και «μαύρη» εργασία.

Ταυτόχρονα, δεν μένουμε αδιάφοροι απέναντι στις εξελίξεις που διαμορφώνουν το συνολικό πλαίσιο μέσα στο οποίο ζούμε και εργαζόμαστε. Οι εργαζόμενοι δεν έχουν τίποτα να κερδίσουν από τους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς και πολέμους. Αντίθετα, πληρώνουμε το κόστος τους με τη ζωή και τα δικαιώματά μας.

Χρειάζεται να δυναμώσει η φωνή ενάντια στην εμπλοκή της χώρας, να εκφραστεί η αλληλεγγύη στους λαούς που δοκιμάζονται, να συνδεθεί η πάλη για δουλειά και δικαιώματα με την πάλη ενάντια στον πόλεμο και την εκμετάλλευση.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους στο θέαμα – ακρόαμα στη Γενική Συνέλευση του Σωματείου μας την Δευτέρα 27 Απριλίου, στις 19:30, στην έδρα του Σωματείου μας (Σαπφούς 10, 5ος όροφος)
με θέματα:

Η κατάσταση στον κλάδο ενόψει της καλοκαιρινής σεζόν

Εξελίξεις για υπογραφή ΣΣΕ σε HERCA εργοδοτικές ενώσεις στο θέατρο

Οργάνωση παρεμβάσεων και κινητοποιήσεων στους χώρους εργασίας

Προγραμματισμός αγωνιστικών πρωτοβουλιών για το επόμενο διάστημα

Η συμμετοχή όλων είναι κρίσιμη.
Η δύναμή μας βρίσκεται στη συλλογικότητα, στην αλληλεγγύη, στον κοινό αγώνα.

Κανένας μόνος του!
Όλοι στη Γενική Συνέλευση!

Να δυναμώσει το Σωματείο – να δυναμώσει η φωνή των εργαζομένων!

Το ΔΣ του ΣΕΘΕΑ

02/04/2026

Κυρ. 5 Απρίλη 12μμ - Γενική Συνέλευση ΣΕΘΕΑ (2η επαναληπτική), στην έδρα του Σωματείου μας (Σαπφούς 10, 5ος όροφος).

Στη Γενική Συνέλευση θα συζητήσουμε πώς θα μπουν μπροστά οι διεκδικήσεις μας, οι ανάγκες μας.

Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε την αγανάκτηση και την ανησυχία μας οργάνωση και αγώνα μαζί με το Σωματείο μας, μαζί με όλους τους εργαζόμενους. Για να μη γίνει η χώρα μας ούτε θύμα, ούτε θύτης άλλων λαών. Για να μην περάσει το «τα κεφάλια μέσα» που θέλουν οι εργοδότες μας, αλλά να απαιτήσουμε τώρα καλύτερες συνθήκες εργασίας, ΣΣΕ με αυξήσεις στους μισθούς. Για να σταματήσει η εμπλοκή και να μην πληρώσουμε τα σπασμένα των πολέμων τους.

Τώρα είναι η ώρα συλλογικά, να αποφασίσουμε τα βήματα μας για την δουλειά και την ζωή μας, μπροστά και στο άνοιγμα της σεζόν.

Στη Γενική Συνέλευση αποφασίζουμε συλλογικά και μετά στους χώρους δουλειάς εφαρμόζουμε τις αποφάσεις μας.
Κανένας συνάδελφος μόνος, καμία συναδέλφισσα μόνη.

Τώρα είναι η ώρα μαζικών εγγραφών στο Σωματείο μας. Στη Γενική Συνέλευση θα γράφονται και νέοι συνάδελφοι, συναδέλφισσες.

Εμείς έχουμε την δύναμη. Να μην λείψει κανείς.

ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΕΘΕΑ

26/03/2026

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ- ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ - ΕΞΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ

ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΜΑΡΤΗ

18:30 στο Υπουργείο Οικονομικών στο Σύνταγμα και πορεία στην Αμερικάνικη Πρεσβεία

*προσυγκέντρωση 18:00, Παλαιά Βουλή

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η φωτιά του πολέμου εξαπλώνεται κάθε μέρα από τη Μέση Ανατολή, την ανατολική Μεσόγειο ως την Ουκρανία και τη Λατινική Αμερική. Όλος ο κόσμος είναι ένα καζάνι που βράζει με τους λαούς να ματώνουν για τα κέρδη μιας χούφτας παρασίτων, για τον έλεγχο των πετρελαίων, των πλουτοπαραγωγικών πηγών, τους δρόμους μεταφοράς ενέργειας και εμπορευμάτων.

Ο κίνδυνος γενικευμένης ανάφλεξης στο πλαίσιο του ανταγωνισμού ανάμεσα στις ΗΠΑ και στην Κίνα είναι όλο και πιο κοντά. Ενώ η χώρα μας εμπλέκεται όλο και πιο ενεργά στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς κάνοντας μας στόχο αντιποίνων.

Καμία εμπιστοσύνη δεν μπορούμε να έχουμε σε αυτή την κυβέρνηση που όπως και οι προηγούμενες έχει γεμίσει τη χώρα με Νατοϊκές βάσεις που χρησιμοποιούνται ως ορμητήριο πολέμου, που αξιοποιούν λιμάνια και αεροδρόμια, στέλνουν φρεγάτες, πυροβολαρχίες και σχεδιάζουν την αποστολή νέων στρατευμάτων εκτός συνόρων.

Η κυβέρνηση και τα υπόλοιπα αστικά κόμματα φέρουν τεράστιες ευθύνες παρά τα άθλια προσχήματα που επικαλούνται. Φτάνουν στο σημείο να θέλουν να μας πείσουν ότι η συμμετοχή της ελληνικής πυροβολαρχίας patriot που βρίσκεται στην Σαουδική Αραβία στην αναχαίτιση ιρανικών πυραύλων έγινε για την προστασία του βιοτικού επιπέδου του λαού, όπως χαρακτηριστικά είπε ο υπουργός Άμυνας Δένδιας. Αλήθεια οι patriot που έστειλε η ελληνική κυβέρνηση να φυλάνε τις πετρελαιοπηγές της Aramco στη Σαουδική Αραβία θα μας προστατεύσουν από την ακρίβεια; Μιλάνε για την «υπεράσπιση του ελληνισμού» την ίδια στιγμή που στέλνουν οπλισμό και έμψυχο δυναμικό στη Σαουδική Αραβία, τη Βουλγαρία, την Ουκρανία, την Παλαιστίνη και το Λίβανο. Την ίδια στιγμή που η αποστολή στην Κύπρο έχει μοναδικό διακηρυγμένο σκοπό την υπεράσπιση της ΝΑΤΟϊκής βάσης.

Μιλάνε για γεωπολιτική αναβάθμιση αλλά ποιον στα αλήθεια αφορά; Τους εργαζόμενους που βιώνουμε καθημερινά τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής προκειμένου να πιαστούν οι στόχοι της πολεμικής οικονομίας ή τα συμφέροντα και τα κέρδη των εκμεταλλευτών μας, όπως των εφοπλιστών, των μεγάλων κατασκευαστικών και ενεργειακών ομίλων;

Για τα κέρδη τους ματώνουμε καθημερινά στους χώρους δουλειάς. Η τεράστια εντατικοποίηση, η υποστελέχωση σε όλες τις πολιτιστικές παραγωγές, τα ωράρια λάστιχο, η δουλειά με το κομμάτι, η ανασφάλεια για το πότε και αν θα έχουμε δουλειά φέρνει τραγικά αποτελέσματα στην σωματική και ψυχική υγεία των εργαζόμενων του κλάδου, οδηγεί σε εργατικά ατυχήματα με τεράστιους κινδύνους για τη ζωή εργαζόμενων, καλλιτεχνών και κοινού. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει ΣΣΕ που να εξασφαλίζει τις ανάγκες των εργαζόμενων κάνει ακόμα χειρότερη τη θέση των εργαζόμενων, ιδιαίτερα αν επηρεαστεί ο κλάδος μας από τον εξελισσόμενο ιμπεριαλιστικό πόλεμο. Η εκτίμηση που κάνουμε ότι θα φέρει ακόμη χειρότερους όρους εργασίας, μείωση του εισοδήματος, μεγαλύτερη καταπόνηση και εκτόξευση των κινδύνων για εργατικά δυστυχήματα στον κλάδο.

Την ίδια ώρα ο μισθός μας δε φτάνει μέχρι τα μέσα του μήνα, ενώ η ακρίβεια καλπάζει σε βασικά είδη κατανάλωσης και στα καύσιμα, με τους έμμεσους και ειδικούς φόρους να γεμίζουν τα κρατικά ταμεία για να χρηματοδοτείται η εμπλοκή της χώρας στον πόλεμο, οι φοροαπαλλαγές και τα προνόμια των επιχειρηματικών ομίλων.

Είναι σκέτη κοροϊδία τα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση. Όπως και το ένα ευρώ αύξηση τη μέρα στον κατώτατο μισθό ή η «κοινωνική συμφωνία» που υπέγραψαν κυβέρνηση ΣΕΒ και ΓΣΕΕ και σκοπεύει να καθηλώσει μισθούς και δικαιώματα.

Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε την αγανάκτηση και την ανησυχία μας οργάνωση και αγώνα μαζί με το Σωματείο μας, μαζί με όλους τους εργαζόμενους. Για να μη γίνει η χώρα μας ούτε θύμα, ούτε θύτης άλλων λαών. Για να μην περάσει το «τα κεφάλια μέσα» που θέλουν οι εργοδότες μας, αλλά να απαιτήσουμε τώρα καλύτερες συνθήκες εργασίας, ΣΣΕ με αυξήσεις στους μισθούς. Για να σταματήσει η εμπλοκή και να μην πληρώσουμε τα σπασμένα των πολέμων τους.

Δυναμώνουμε τον αγώνα μας και απαιτούμε τώρα:

· Κατάργηση όλων των έμμεσων φόρων, του ΦΠΑ στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης όπως το ψωμί, τα τρόφιμα, το γάλα, τα βρεφικά είδη, τα είδη ατομικής υγιεινής κ.α., στα καύσιμα και την ενέργεια, καθώς και τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης. Γενναία μείωση και πλαφόν στην τιμή πώλησης.

· Να κλείσουν όλες οι ΑμερικανοΝΑΤΟικές βάσεις στη χώρα μας και να μη χρησιμοποιούνται τα λιμάνια και οι υποδομές για τη μεταφορά πολεμικού υλικού.

· Να ανακληθεί η ελληνική πυροβολαρχία Patriot από τη Σαουδική Αραβία και να επιστρέψουν πίσω όλες οι φρεγάτες του πολεμικού ναυτικού και τα F-16. Να μη σταλούν ελληνικά στρατεύματα κατοχής στην Παλαιστίνη.

· Κανένας ναυτεργάτης σε περιοχές πολεμικών συγκρούσεων.

· Αυξήσεις στους μισθούς, στις συντάξεις και στις κοινωνικές παροχές. Επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων για την ΕΓΣΣΕ.

· Επίδομα ανεργίας για όλους τους ανέργους χωρίς προϋποθέσεις στο 80% του μισθού.

· Μείωση της τιμής του εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Τραμ, ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ, Προαστιακός, ΟΣΕ) αλλά και στα εισιτήρια της ακτοπλοΐας κατά 50%.

· Μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς. Οι ζωές μας δεν είναι κόστος.

· Καμία ανατροπή εργασιακών μας δικαιωμάτων (απολύσεις, μειώσεις μισθών, αλλαγή εργασιακών σχέσεων, επέκταση ωραρίων, δυσμενείς μετακινήσεις κ.α.) που σχετίζονται με την προσαρμογή κλάδων και επιχειρήσεων στις απαιτήσεις της πολεμικής οικονομίας.

· Προστασία των συνδικαλιστικών ελευθεριών και δικαιωμάτων. Καμία ανοχή στους νόμους της εργοδοτικής και κυβερνητικής καταστολής.

ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΕΘΕΑ

17/03/2026

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 23/03 ΣΤΙΣ 19:30

στην έδρα του Σωματείου στην οδό Σαπφούς 10, 5ος όροφος

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Τώρα που πυκνώνουν τα σύννεφα του ιμπεριαλιστικού πολέμου και βαθαίνει η εμπλοκή της χώρας μας στους επικίνδυνους σχεδιασμούς, γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ η ανάγκη για μαζική δράση, οργάνωση και συμμετοχή των εργαζομένων.

Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να πληρώσουμε εμείς τα αποτελέσματα αυτής της εμπλοκής. Δεν θα δεχτούμε νέες θυσίες για τα κέρδη των λίγων. Απέναντι στην ακρίβεια, την ανασφάλεια και την ένταση της εκμετάλλευσης, απαντάμε συλλογικά και οργανωμένα.

Απέναντι σε αυτή την κατάσταση, δυναμώνουμε τη συλλογική μας δράση και οργάνωση. Το Σωματείο μας καλεί σε Γενική Συνέλευση για να συζητήσουμε και να αποφασίσουμε το πλαίσιο δράσης μας το επόμενο διάστημα.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους του κλάδου, από όλους τους χώρους εργασίας, από το Εθνικό θέατρο, το Φεστιβάλ Αθηνών, το Μέγαρο Μουσικής, τη Λυρική, το θέατρο Ολύμπια, εργαζόμενους όλων των ειδικοτήτων στα θέατρα, στις εταιρείες PA, τις εταιρείες συνεδρίων, τους εργαζόμενους στα στούντιο, τους εργαζόμενους που εκτελούν βοηθητικές εργασίες για την κάλυψη των αναγκών κάθε είδους παραγωγής, με μπλοκάκι ή μισθωτοί.

Καλούμε όλο τον κλάδο για την μέγιστη συμμετοχή, επαγρύπνηση και δράση. Για να συζητήσουμε τα βήματα που έχουμε κάνει στην διεκδίκηση καλύτερων όρων εργασίας, να ανταλλάξουμε γνώμη και να αποφασίσουμε πως θα κλιμακώσουμε τον αγώνα μας για να μην πληρώσουμε μια ακόμη φορά τα σπασμένα ακόμα και με την ίδια μας τη ζωή, για να κερδίζουν αμύθητα κέρδη οι λίγοι.

Το Σωματείο μας καλεί σε Γενική Συνέλευση με στόχο:

Την ενημέρωση και συζήτηση για τις εξελίξεις και τις επιπτώσεις τους στον κλάδο μας.

Την οργάνωση της πάλης μας για την προστασία των δικαιωμάτων μας.

Τη διεκδίκηση Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας με ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς.

Τη βελτίωση των όρων εργασίας και την κατοχύρωση σταθερής και αξιοπρεπούς δουλειάς για όλους.

Η συμμετοχή όλων είναι κρίσιμη. Η δύναμή μας βρίσκεται στη συλλογική δράση.

Το ΔΣ του ΣΕΘΕΑ

25/02/2026

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΣΤΙΣ 11 π.μ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ – ΔΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Το Σάββατο, 28 Φλεβάρη συμπληρώνονται 3 χρόνια από το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας. Λίγες μέρες μετά, στις 23 Μάρτη, ξεκινά η κύρια δίκη.

Τρία χρόνια μετά, δεν μπορούμε και δεν θα συνηθίσουμε το έγκλημα. Και πριν και μετά τα Τέμπη, τα εγκλήματα είναι πολλά — Μάνδρα, Μάτι, πλημμύρες, εκρήξεις και φωτιές – εργοδοτικά εγκλήματα σε χώρους δουλειάς που κοστίζουν ανθρώπινες ζωές. Οι χώροι δουλειάς, οι γειτονιές και οι μαζικές μεταφορές έχουν μετατραπεί σε μία «απέραντη κοιλάδα των Τεμπών». Δεν είναι «της μοίρας γραφτό» δύο τρένα να κινούνται αντίθετα στις ίδιες ράγες για 12 λεπτά και να συγκρούονται.

Μόνο το 2025 μετρηθήκαμε και βγήκαμε 201 λιγότεροι από εργοδοτικά εγκλήματα που βαφτίζονται «ατυχήματα». Ένας ακήρυχτος πόλεμος διεξάγεται καθημερινά απέναντι στις ζωές μας — πόλεμος της εγκληματικής πολιτικής του κέρδους, με νόμους κομμένους στα μέτρα της κερδοφορίας των ομίλων, όπως οι νόμοι Χατζηδάκη, Γεωργιάδη και Κεραμέως, που χτυπάνε τα εργασιακά και συνδικαλιστικά μας δικαιώματα, το σταθερό ωράριο για να μας ξεζουμίζουν οι εργοδότες περισσότερο. Η ίδια εγκληματική πολιτική που κόστισε τη ζωή στις 5 εργάτριες μανάδες στη «Βιολάντα» στα Τρίκαλα.

Όλες οι αιτίες που θυσιάζουν τις λαϊκές ανάγκες για τα κέρδη των λίγων και μετατρέπουν τη χώρα σε σφαγείο είναι ακόμα εδώ: οι σιδηρόδρομοι-καρμανιόλα στο πλαίσιο της απελευθέρωσης και των οδηγιών της ΕΕ, ο κίνδυνος Βιομηχανικού Ατυχήματος Μεγάλης Έκτασης, η μετατροπή κρίσιμων υποδομών σε κρίκους της πολεμικής εμπλοκής της Ελλάδας στα ιμπεριαλιστικά σχέδια του ΝΑΤΟ. Η εμπορευματοποίηση της παιδείας και της υγείας, οι «θεσμοί» και η δήθεν ανεξάρτητη δικαιοσύνη που εξυπηρετούν μεγάλα συμφέροντα κόντρα στο δίκιο του λαού αφήνοντας τη συγκάλυψη να συνεχίζεται, βγάζοντας λάδι το κεφάλαιο.

Οι κίνδυνοι να έχουμε νεκρούς στον κλάδο μας είναι υπαρκτοί, ως Σωματείο έχουμε «κρούσει τον κώδωνα»!

Από το καλοκαίρι, με αφορμή το τραγικό περιστατικό με τον νεκρό συνάδελφό μας η κατάσταση στους χώρους εργασίας μας έχουν χειροτερεύσει, και θα χειροτερεύσουν ακόμα περισσότερο. Πρέπει εδώ και τώρα να οργανωθούμε για να διεκδικήσουμε μέτρα προστασίας πριν να είναι αργά. Δουλειά με ωράριο, μισθό που να καλύπτει τις ανάγκες μας. Πρέπει εδώ και τώρα να δυναμώσει η διεκδίκηση για την υπογραφή ΣΣΕ για όλους τους χώρους που θα εκφράζουν τις πραγματικές ανάγκες των εργαζόμενων, που θα προφυλάσσουν την υγεία και την ασφάλεια στους χώρους μας, για τους εργαζόμενους, το κοινό, το καλλιτεχνικό προσωπικό.

Για να υπερασπιστούμε τη ζωή μας απαιτείται συλλογικός, οργανωμένος αγώνας που να στρέφεται απέναντι στον πραγματικό ένοχο — την πολιτική της ΕΕ, των κυβερνήσεων και του κέρδους και όσους την υπηρετούν. Για να κερδίσουμε εμείς, πρέπει να χάσει το κεφάλαιο. Μέση λύση δεν υπάρχει.

Η πραγματική δικαίωση για τα Τέμπη, για τους νεκρούς και σακατεμένους συναδέλφους στους χώρους δουλειάς θα έρθει μέσα από τον οργανωμένο και συλλογικό αγώνα για να ανατραπεί αυτή η πολιτική, βάζοντας στο επίκεντρο τις δικές μας ανάγκες.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να δώσουμε μαζικό και μαχητικό παρών στην απεργία και το μεγάλο συλλαλητήριο το Σάββατο 28 Φλεβάρη, στις 12 μ. στο Σύνταγμα, μαζί με τα άλλα σωματεία, ομοσπονδίες και εργατικά κέντρα, μαζί με τον Σύλλογο Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών.

Το ΣΕΘΕΑ καλεί όλους τους εργαζόμενους του κλάδου, ώστε να μη γίνει καμία παράσταση, καμία πρόβα, καμία συναυλία, συνέδριο, καμία δουλειά σε καμία αποθήκη.

ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ !

Το ΔΣ του ΣΕΘΕΑ

22/02/2026

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΕΘΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΣΙΛΛΕΡ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ

Τα βίντεο και οι εικόνες που λάβαμε από το Εθνικό Θέατρο μιλούν από μόνα τους.

Λίγες μέρες μετά τη συνέλευση εργαζομένων όπου απασχόλησε έντονα η υποστελέχωση του τμήματος της συντήρησης και οι ανησυχίες για την καταλληλότητα των υποδομών, την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2026 φτάσαμε να πλημμυρίζει το κτίριο Τσίλλερ από απαρχαιωμένες - προπολεμικές σωληνώσεις που έσπασαν, θέτοντας σε τεράστιο κίνδυνο το κοινό, τεχνικούς, ηθοποιούς.

Τα βίντεο και οι εικόνες που λάβαμε δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης. Η κατάσταση στο κεντρικό κτίριο του Τσίλλερ είναι επικίνδυνη και η ευθύνη έχει ονοματεπώνυμο.

Η δραματική υποστελέχωση του τμήματος συντήρησης και η χρόνια υποχρηματοδότηση στη συντήρηση των υλικοτεχνικών υποδομών του κτιρίου — επιλογές που βαραίνουν αποκλειστικά τη Διοίκηση — οδήγησαν χθες το βράδυ σε σοβαρό κίνδυνο τους εργαζόμενους.

Δεν πρόκειται για ένα «ατυχές περιστατικό», αλλά για το προβλέψιμο αποτέλεσμα της πολιτικής κόστους – οφέλους μπορεί να αποβεί μέχρι και μοιραία.

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, σε έκτακτη συνέλευσή τους, οι εργαζόμενοι προειδοποίησαν ξεκάθαρα για τα ελλιπή μέτρα ασφάλειας και υγιεινής σε όλους τους χώρους εργασίας, τόσο στο κατασκευαστικό του Ρουφ όσο και στο κτίριο του Τσίλλερ. Προειδοποίησαν ότι η κατάσταση είναι οριακή. Δυστυχώς, επιβεβαιώθηκαν μέσα σε λίγες ημέρες. Πόσες ακόμη προειδοποιήσεις πρέπει να αγνοηθούν; Πόσο ακόμη θα παίζεται η ασφάλεια και η ζωή των εργαζομένων «κορώνα-γράμματα»;

Τι άλλο πρέπει να συμβεί το ώστε το Υπουργείο Πολιτισμού και η Διοίκηση του Εθνικού να αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους αλλά και ΑΜΕΣΑ ΜΕΤΡΑ; Θα περιμένουμε να θρηνήσουμε μέχρι και θύματα για να κινητοποιηθούν οι αρμόδιοι;

Το ποτήρι έχει ξεχειλίσει.

Καταγγέλλουμε απερίφραστα τόσο το Υπουργείο Πολιτισμού όσο και τη Διοίκηση του Εθνικού Θεάτρου για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί ακόμη και στο «κτήριο βιτρίνα» του κέντρου. Η εικόνα εγκατάλειψης και οι ελλείψεις σε βασικά μέτρα ασφάλειας συνιστούν ευθεία απειλή για την υγεία και τη σωματική ακεραιότητα των εργαζομένων.

Απαιτούμε:

· Άμεση ενίσχυση του τμήματος συντήρησης με το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό.

· Έκτακτη χρηματοδότηση για την αποκατάσταση όλων των επικίνδυνων υποδομών.

· Πλήρη και ουσιαστική εφαρμογή των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας σε όλους τους χώρους.

· Συγκεκριμένο και δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα παρεμβάσεων.

Δηλώνουμε ξεκάθαρα: δεν θα επιτρέψουμε να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση! Δε μπορούμε να αποδεχτούμε ότι θα τίθεται σε κίνδυνο η ζωή και η υγεία των συναδέλφων μας.

Καλούμε άμεσα το Υπουργείο Πολιτισμού και τη Διοίκηση να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να προχωρήσουν τώρα σε ουσιαστικά μέτρα.

Καλούμε τους εργαζόμενους να μην αποδεχθούν ως κανονικότητα αυτούς τους όρους εργασίας, να οργανώσουν τον αγώνα τους μαζί και με το κλαδικό Σωματείο για να δουλεύουμε με ασφάλεια για εμάς, τους καλλιτέχνες και το κοινό.

Το ΔΣ του ΣΕΘΕΑ

*Τα βίντεο και η εικόνα που ακολουθούν είναι αδιανόητα

Address

Σαπφους 10
Athens

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when ΣΕΘΕΑ posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to ΣΕΘΕΑ:

Share

Category