30/05/2026
Hoy es el 💙
La esclerosis múltiple es una enfermedad del sistema nervioso, crónica y muy distinta en cada persona que la vive. Impredecible, sí, pero no nos define.
Algunos de los síntomas más habituales:
✓ Fatiga extrema
✓ Problemas de visión
✓ Dificultades de movilidad y equilibrio
📍 En Euskadi somos 2.800 personas viviendo con . No estamos solos.
**
Gaur Naziortekoeguna da 💙
Esklerosi anizkoitza nerbio-sistemaren gaixotasun kroniko bat da, eta era oso desberdinean agertzen da pertsona bakoitzarengan. Ezustekoa, bai, baina ez gaitu definitzen.
Ohikoena diren sintoma batzuk:
✓ Neke muturrekoa
✓ Ikusteko arazoak
✓ Mugimendu eta orekan zailtasunak
📍 Euskadin 2.800 lagun bizi gara -rekin. Ez gaude bakarrik.