12/04/2026
Hej Alle
Husk at få anmodet om refusion på jeres penge fra stregsystemet☺️ der er deadline d. 30/4
Vigtigt: Refusion af stregsystem (Deadline 30/4)
Hej,
I løbet af efteråret 2025 fik vi permanent lukket ned for stregsystemet, da det ikke rigtigt kunne komme op og køre i vores midlertidige lokaler, og har været snak om udfasning længe. Men fordi folk ikke har haft mulighed for at tømme deres kort, er det muligt at anmode om en refusion for det man har tilbage.
Hvis man vil have tjekket om man har tømt sit kort, kan man kontakte den tidligere kassere: Camilla Christiansen, via mail (camch21). Hun skal bruge fulde navn og e-mail hvorved man har logget ind.
Hvis man skal have en refusion, skal man sende en refusionsblanket til æters mail ([email protected]) med Camilla i CC. Når Camilla har godkendt at det man anmoder om svare til det der er på kortet, vil æters kassere lave refusionen. Refusionsblanketten kan skaffes af enten Camilla eller den siddende bestyrelse.
Deadline for anmodning om refusioner fra kortet er torsdag d. 30/4.