20/06/2026
Med en kæmpe TAK for en fantastisk, festlig fredag og lidt stemningsbilleder set med Natteravnenes øjne, sender vi stafetten videre til aftenens næste Natteravnshold! 🥳🤩❤️
Fredag var der DJ JEANTY og BRO koncert på Posen!🥳🥳
Vi mødte mange festglade dansende unge.. og lidt ældre😜
Vi fik grinet og snakket med rigtig mange af jer… TJAAA! Vi havde en fest!.. Tænker at det havde I også! 🥳👏❤️
I aften er det Vivi, Lena og Bjarne, der ifører sig gult og begiver sig ud i lørdagens festligheder. 🥳👏…
Holdet glæder sig! … Så hjælp os med at få dem sendt godt afsted med en stor👍! Rigtig god aften til jer! 🤩❤️
Vi har også et par Natteravne på Serviceteamet i dag.👏🤩 Vivi og Tommy hjælper til, så alle kan nyde en dejlig Byfest. Stor TAK til jer og god fornøjelse! ❤️💪🏻👏
Del endelig vores opslag! Vi kan høre , at folk ved vi er i byen, det er skønt! 🙏🏻❤️
Endnu engang ønsker vi alle en fantastisk Byfest!❤️
Vi ses i gaderne! ❤️❤️
Pas godt på jer selv og hinanden! ❤️❤️❤️