11/08/2025
Kære Hestetangs venner
Så er det den Kommende weekend der afholdes hygge-arbejds weekend i Hestetang og vi har brug for din tilmelding senest onsdag.
Der er styr på madindkøb, vi skal blot vide hvornår DU deltager….
Fokus i år bliver at få lavet bålpladsen ved shelterne færdig, men der skal også fældes træer og hugges brænde, så brændeskuret kan blive fyldt op.
Derudover rengøring indvendigt i hytten (specielt køkkenet) samt en masse hygge, god mad og sjov og ballade.
Af hensyn til madindkøb har jeg behov for at vide til hvilke måltider DU deltager. Du er velkommen 1 time, en eftermiddag, en dag, to dage eller hele weekenden – blot fortæl mig på forhånd hvornår du kommer. Der er folk i hytten fra fredag ved 17 tiden hvor vi gør klar til arbejdet med lidt ost og rødvin, arbejdet starter for alvor lørdag ved 9 tiden.
Medbring: Sovepose, tandbørste, arbejdstøj, støvler og tørre sokker. Der kan overnattes indendørs eller i shelter.
Gruppen betaler maden, du betaler selv drikkevarer.
Håber vi bliver rigtig mange i løbet af weekenden, børn er velkomne, der er også små opgaver til dem - dog kun sammen med deres forældre.
Tilmelding hurtigst muligt, dog gerne inden den 13. august 2025
Tilmelding her: https://lyngbyspejderne.dk/begivenhed/hygge-arbejdsweekend-i-hestetang-0
Spørgsmål er velkommen til Lars på 2167-6121 eller [email protected]
Store spejdercenter hilsner
Lars
Centerchef – Spejdercenter Hestetang
Kære alleKgs. Lyngby Gruppe er de stolte ejere af en lille weekendhytte, der ligger på en rigtig dejlig naturgrund i Mølleådalen ved Farum. Hytten byggede gruppens spejdere og ledere selv i 1963.Fokus bliver at få lavet bålpladsen ved shelterne færdig, men der skal også fældes træer og hug...