Oud-leerlingenbond Plein

Oud-leerlingenbond Plein Dit is thuispagina van de Oud-leerlingenbond van de Pleinschool/Guldensporencollege campus Plein te Hoe doen we dat nu?

De OLLB heeft als doel ervoor te zorgen dat oud-leerlingen van de Pleinschool / het Guldensporencollege campus Plein te Kortrijk ook na hun Plein-periode nog contact met elkaar kunnen houden. De Pleinschool / het Guldensporencollege campus Plein blijft tenslotte de plaats waar velen minstens een aantal jaar van hun schoolperiode hebben doorgebracht. Het is bovendien de Pleinschool / het Guldenspor

encollege campus Plein en diens leerkrachten die ons grotendeels als mens hebben gevormd tot de persoon die we vandaag zijn. Tot slot: iedereen heeft vriend(inn)en gemaakt, maar persoonlijke en professionele redenen zorgen er nu eenmaal voor dat het niet eenvoudig is om blijvend contact te houden. De kans is bijgevolg reëel dat mensen elkaar uit het oog verliezen. Onze steeds erg succesvolle reünies trachten dan ook oud-leerlingen zoveel als mogelijk samen te brengen om fantastische herinneringen op te halen aan hun schoolperiode. Jaarlijks organiseert de OLLB een reünie waarop telkens andere groepen oudleerlingen worden uitgenodigd. Om de 5 jaar zal u als oudleerling een uitnodiging ontvangen (via de post of via facebook) om onze reünie bij te wonen. Op die manier zorgen we ervoor dat jullie blijvend contact met elkaar houden. Bovendien zijn ook huidige leerkrachten en directie steeds talrijk vertegenwoordigd! Naast de reünies biedt OLLB ook de perfect gelegenheid om contact te zoeken met een oudleerling. Ben je op zoek naar iemand die je al een lange tijd niet hebt gezien? Contacteer ons en wij proberen je zo goed mogelijk te helpen bij je zoektocht!

Bedankt aan iedereen die erbij was om de reünie ook dit jaar een fantastische avond te maken, vol boeiende verhalen bij ...
06/10/2025

Bedankt aan iedereen die erbij was om de reünie ook dit jaar een fantastische avond te maken, vol boeiende verhalen bij een heerlijk buffet! 🤩 Wij kijken al uit naar de volgende editie! 🥂

We zijn er helemaal klaar voor om jullie als 10 of 15 of 20 jaar afgestudeerde oud-leerlingen te ontvangen 🤩 tot zodadel...
04/10/2025

We zijn er helemaal klaar voor om jullie als 10 of 15 of 20 jaar afgestudeerde oud-leerlingen te ontvangen 🤩 tot zodadelijk!
OLLB Plein

Beste oud-leerlingen van het Guldensporencollege (campus plein), afstudeerjaar 2015 !!! We nodigen jullie graag allemaal...
31/08/2025

Beste oud-leerlingen van het Guldensporencollege (campus plein), afstudeerjaar 2015 !!!
We nodigen jullie graag allemaal (met eventuele partner) uit op jullie 10-jarige reünie, op zaterdag 4 oktober om 18u op campus Plein! 🍾🎊

Inschrijven kan door tegen uiterlijk 20 september de som van € 25/persoon over te schrijven op IBAN BE82 0689 0417 0268 op naam van OLLB, Plein 14, Kortrijk, met vermelding van: “je eigen naam + klas + afstudeerjaar”.

Mochten jullie zich afvragen hoe iedereen er in jullie afstudeerjaar ook alweer uitzag, dan voegen we hierbij de klasfoto’s ter herinnering. 🎓 Men zegge het voort! 😉

Beste oud-leerlingen van de Pleinschool, afstudeerjaar 2010 !!! We nodigen jullie graag allemaal (met eventuele partner)...
31/08/2025

Beste oud-leerlingen van de Pleinschool, afstudeerjaar 2010 !!!
We nodigen jullie graag allemaal (met eventuele partner) uit op jullie 15-jarige reünie, op zaterdag 4 oktober om 18u op campus Plein! 🍾🎊

Inschrijven kan door tegen uiterlijk 20 september de som van € 25/persoon over te schrijven op IBAN BE82 0689 0417 0268 op naam van OLLB, Plein 14, Kortrijk, met vermelding van: “je eigen naam + klas + afstudeerjaar”.

Mochten jullie zich afvragen hoe iedereen er in jullie afstudeerjaar ook alweer uitzag, dan voegen we hierbij de klasfoto’s ter herinnering. 🎓 Men zegge het voort! 😉

Beste oud-leerlingen van de Pleinschool, afstudeerjaar 2005 !!! We nodigen jullie graag allemaal (met eventuele partner)...
31/08/2025

Beste oud-leerlingen van de Pleinschool, afstudeerjaar 2005 !!!
We nodigen jullie graag allemaal (met eventuele partner) uit op jullie 20-jarige reünie, op zaterdag 4 oktober om 18u op campus Plein! 🍾🎊

Inschrijven kan door tegen uiterlijk 20 september de som van € 25/persoon over te schrijven op IBAN BE82 0689 0417 0268 op naam van OLLB, Plein 14, Kortrijk, met vermelding van: “je eigen naam + klas + afstudeerjaar”.

Mochten jullie zich afvragen hoe iedereen er in jullie afstudeerjaar ook alweer uitzag, dan voegen we hierbij de klasfoto’s ter herinnering. 🎓 Men zegge het voort! 😉

Adres

Plein 14
Kortrijk
8500

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Oud-leerlingenbond Plein nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact De Organisatie

Stuur een bericht naar Oud-leerlingenbond Plein:

Delen