05/04/2026
Vrolijk paasfeest! Vanochtend konden we 14 ontbijtmanden uitdelen op ‘de gang’, om het paasontbijt in het ziekenhuis wat minder ‘niet leuk’ te maken. De chocolade van Menno's droom en de schattige knuffel-paashaasjes van Katrien maakten de mandjes helemaal af… En als je dan een van de patiëntjes heel smakelijk aan een croissant uit de mand ziet knabbelen, terwijl eten bijna altijd een grote uitdaging is volgens de mama, dan wordt Pasen op de gang inderdaad wat vrolijker.
Dankjewel aan iedereen die dit mogelijk maakte met giften aan en acties voor KiKOV!