08/06/2026
De 'meisjes van plezier' uit Brussel kwamen vroeger 2 weken na Pinksteren op bedevaart naar Halle. Ze hadden meestal heel wat op te biechten 😉 Na afloop trokken ze naar de Halse cafés, waar ze veel beziens hadden. Wie heeft hier nog herinneringen aan? Wanneer zou die traditie gestopt zijn?