30/05/2026
Goed nieuws voor iedereen die morgen mee komt genieten van Sip ‘n Walks de weersvoorspellingen zien er prima uit! Overdag blijft het droog en kunnen we rekenen op aangename temperaturen ☁️
Met andere woorden: het perfecte weer om de benen te strekken, te genieten van een gezonde wandeling met vrienden, familie (en natuurlijk de viervoeters 🐶).
Dus laat je niet afschrikken door wat wisselende voorspellingen en kom vooral genieten van een heerlijke dag bij Zomerbar Bloom!
We kijken ernaar uit om jullie morgen te verwelkomen! 🌸🥂