06/12/2026
Chicagon Suomi-koulun kevätjuhla Suvivirren säestämänä. Ihana porukka. Syksyllä tavataan jälleen. Kiitos kaikille kuluneesta vuodesta!
Vielä terveiset kaikille, jotka haluavat vaalia suomen kieltä ja kulttuuria: tulkaa ihmeessä Eestimajalle syyskuussa tutustumaan toimintaamme ja yhteisöömme. Olette lämpimästi tervetulleita!
The Chicago Finnish School’s Commencement. What a wonderful crowd. We look forward to seeing everyone again in the fall. Thank you all for a fantastic year!
And one more message to everyone who wants to help preserve the Finnish language and culture: please come and visit Eestimaja in September to learn more about our activities and community. You are warmly welcome!