11/21/2025
מאז שעם ישראל נולד,
תמיד הוא היה "עם לבדד".
שנאה ואיבה ונסיונות השמדה,
מאז ועד היום נמשכים בהתמדה.
גם אצלנו בפרשת השבוע,
עשיו שונא ליעקב
תמיד היו לנו אויבים,
"כבשה אחת בין שבעים זאבים".
מאז ימי אברהם ויצחק,
כל פעם חוזר המאבק.
הפלישתים שבפרשתנו סותמים בארות,
ומאז, נאבקים בנו במשך הדורות.
שוב ושוב הם מנסים לפגוע,
שלטון וממלכה מישראל למנוע.
הפלשתים הם 'אבות הלצים',
לפגוע בנו, זה כל מה שהם רוצים.
שמחים על כל מפלה,
עומדים מולנו בכל ניצוץ של גאולה.
גם בדורנו הם שוב 'מרימים ראש',
ואת ארץ ישראל מעיזים לדרוש.
חייבים בפלישתים לעשות נקמה,
יש כאן מלחמה על כבוד האומה.
יש כאן מאבק ורצון להשפלה,
כשהפלישתים רואים נסיון לתקומה,
הם מנסים שוב לצאת למלחמה.
אנו נתקלים בפלשתים שוב כתופעה.
כשנדע שאנו בתקופה של ישועה,
נבין את תפקידנו ואת גודל השעה.
יתגלו הכוחות והעוז הפנימי,
ננצח במאבק על הקיום הלאומי.
נדע אנו וידע כל העולם,
מאיתנו תבוא הברכה לכולם.
החיזוק ליום השישי💪🏽 : לא לוותר, לנסות שוב…
רבים מאיתנו מודדים את עצמנו ואת האחרים לפי ההצלחה או הכישלון.
אבל לא זה המדד שאנו אמורים למדוד.
האדם נמשל לעץ השדה, מדוע דווקא לעץ?
כמו שעץ תמיד צומח ומשגשג כך גם האדם.
גם אם חתכו לעץ את הענפים, נשרו לו העלים הוא לא מתייאש ומצמיח את עצמו שוב ושוב...
בברכת שבת שלום ומבורך לכל הקהילה היקרה