11/12/2025
Dijital Bağımlılık ve Farkındalık Kampı Gerçekleşti!
İçişleri Bakanlığı tarafından desteklenen ÖNEM Projesi kapsamında gençlerimize yönelik Dijital Bağımlılık ve Farkındalık Kampı düzenledik.
Yeşilay uzmanları tarafından verilen eğitimlerde gençler;
✔ Dijital bağımlılık türleri
✔ Sosyal medya kullanım dengesi
✔ Oyun bağımlılığı
✔ Dikkat ve odak yönetimi
✔ Teknoloji ile sağlıklı iletişim
konularında farkındalık kazandı.
🎯 Amacımız, gençlerimizin teknolojiyi bilinçli, kontrollü ve güvenli bir şekilde kullanmalarını desteklemek.
📍 Program, Malatya Büyükşehir Belediyesi – Yeşilay – KEGED – İl Millî Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirildi.
Gençlerimizin gelişimi için çalışmaya devam ediyoruz! 💙