20/05/2026
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında, Yalova Yeşilay Şubesi olarak Cumhuriyet Meydanı’nda stant faaliyetimizi gerçekleştirdik.
Şube Başkanımız İbrahim AKKANAT, Başkan Yardımcımız Fırat Koray ÜNALLI, Yönetim Kurulu Üyelerimiz Yasemin TATAR ve Gülgönül BOZOĞLU BATI ile Genç Yeşilay gönüllülerimizin katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte; vatandaşlarımıza bağımlılıkla mücadele, sağlıklı yaşam ve Yeşilay faaliyetleri hakkında bilgilendirmelerde bulunuldu.
Standımızı ziyaret ederek bizleri onurlandıran;
Yalova Valiliği Hukuk İşleri Şube Müdürü Sayın Doğan ÇAY’a,
İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Sayın Mehmet YILDIRIM’a,
Yalova AFAD İl Müdürü Sayın Cem ERDOĞAN’a,
Yalova Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Şube Müdürü Sayın Metin ANTUNTAŞ’a,
AK Parti İl Kadın Kolları Başkanı Sayın Selihan Dicle ŞİMŞEK’e,
AK Parti Kadın Kolları Sosyal Politikalar Birim Başkanı Sayın Seda YAŞAR’a,
Yalova Rizeliler Kültür ve Dayanışma Derneği Başkanı Sayın Himmet BAKIRCI’ya,
Yalova 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Sayın Muharrem BUKAN’a nazik ziyaretleri ve destekleri için teşekkür ederiz.
19 Mayıs’ın taşıdığı bağımsızlık ruhunu gençlerimizle birlikte yaşatmaya, bağımsız ve sağlıklı nesiller için sahada olmaya devam edeceğiz. 🇹🇷💚