Engelliler Konfederasyonu

Engelliler Konfederasyonu Engelliler Konfederasyonu Resmi Facebook Sayfası

ENGELLİ BİREYLERİN TAŞIT ALIMINDA ÖTV İSTİSNASI HAKKINDA BİLMENİZ GEREKENLERÖTV istisnası, engelli bireylere tanınmış bi...
05/06/2026

ENGELLİ BİREYLERİN TAŞIT ALIMINDA ÖTV İSTİSNASI HAKKINDA BİLMENİZ GEREKENLER

ÖTV istisnası, engelli bireylere tanınmış bir ayrıcalık ya da lütuf değil; erişilebilirliği, bağımsız yaşamı ve hareket özgürlüğünü desteklemek amacıyla kanunla düzenlenmiş yasal bir haktır.

📌 Engellilik oranı %90 ve üzeri olan bireyler belirli şartlar altında ÖTV istisnasından yararlanabilmektedir.

📌 Ortopedik engel oranı %40 ve üzeri olup sürücü belgesi alamayan bireyler de gerekli sağlık kurulu raporlarıyla bu haktan faydalanabilmektedir.

📌 Engellilik derecesi %90’ın altında olan ve özel tertibatlı araç kullanması gerektiği sağlık kurulu raporuyla belirlenen bireyler için farklı uygulamalar bulunmaktadır.

📌 İstisna kapsamında alınacak araçlarda motor hacmi, araç sınıfı, yerlilik oranı ve güncel mevzuat hükümleri dikkate alınmalıdır.

📌 ÖTV istisnası ile alınan araçların satış ve devrinde belirli süreler ve kurallar uygulanmaktadır. Hak kaybı yaşamamak için bu sürelerin dikkatle takip edilmesi gerekmektedir.

📌 Bu paylaşımda yer alan bilgiler, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yayımlanan bilgilendirme infografikleri esas alınarak hazırlanmış ve sadeleştirilmiştir. İçerikte yer alan bazı ifadeler ilgili kurumun açıklamalarından alınmış olup Engelliler Konfederasyonu’nun kurumsal görüşünü yansıtmamaktadır.

👉 Tüm detaylar için görselleri inceleyebilirsiniz.

🔄 Daha fazla engelli bireyin ve ailesinin doğru bilgiye ulaşabilmesi için paylaşmayı unutmayın.

Engelliler Konfederasyonu
Haklarımızı biliyor, haklarımızı savunuyoruz.

ANKARA’DA KONUŞULAN ENGELLİLİKLE, KIRSALDA YAŞANAN ENGELLİLİK AYNI ŞEY DEĞİLAnkara’da engelli hakları mücadelesi vermekl...
01/06/2026

ANKARA’DA KONUŞULAN ENGELLİLİKLE, KIRSALDA YAŞANAN ENGELLİLİK AYNI ŞEY DEĞİL

Ankara’da engelli hakları mücadelesi vermekle, kırsalda engelli olarak yaşamak aynı şey değildir.

Ankara’da erişilebilirlik denildiğinde otobüsler konuşulur, kaldırımlar konuşulur, metro istasyonları konuşulur. İstanbul’da da benzer sorunlar gündemdedir.

Peki ya köylerde?

Bazı yerlerde kaldırım yoktur. Yol yoktur. Toplu taşıma yoktur. Evin kapısından çıkınca önünüze sulama kanalı çıkar. Karşıya geçmek için adeta Survivor parkurunu tamamlamanız gerekir. Yağmur yağdığında çamur, yaz geldiğinde toz içinde kalırsınız.

Birçok kırsal bölgede engelli bir bireyin kendi aracı olmadan yaşaması neredeyse imkânsızdır.

İşte tam da bu yüzden, büyükşehirlerde yaşayanların hazırladığı projeler ve öneriler her zaman kırsalın gerçeğini yansıtmaz.

Çünkü onlar erişilebilir otobüslerden bahsederken, burada otobüsün geçeceği yol bile yoktur.

Onlar istihdamdan bahsederken, burada bırakın 50 çalışanı olan işletmeyi, 10 sigortalı çalışanı olan iş yeri bulmak bile zordur.

Sonra da büyükşehir şartlarına göre hazırlanan mevzuatlar ve politikalar tüm Türkiye’ye uygulanır.

Sonuç?

Engelli bireyler ne çalışabilir ne de yaşayabilir hâle gelir.

Bugün engellilik nedeniyle emekli olamayan binlerce kişi vardır. Çalışabilecek durumda değildirler. Ancak emekli de edilmezler. Özel sektör onları işe almak istemez, kamuya giremezler, kırsalda iş imkânı zaten yoktur.

Bu insanlar tam anlamıyla hayatın ortasında sahipsiz bırakılmaktadır.

ÖTV düzenlemeleri nedeniyle birçok engelli bireyin araca ulaşması her geçen gün daha da zorlaşmaktadır.

Oysa kırsalda araç bir lüks değil, yaşamın kendisidir.

Aracınız yoksa doktora gidemezsiniz.

Aracınız yoksa işe gidemezsiniz.

Aracınız yoksa sosyal hayata katılamazsınız.

Dahası, bugün birçok araçta kullanılan bagaj hacimleri tekerlekli sandalyeleri taşımaya uygun değildir. İnsanlar sadece araç almak için değil, tekerlekli sandalyelerini bagaja sığdırabilmek için bile mücadele vermektedir.

Engelli aylıkları yetersizdir.

Bakım aylıkları yetersizdir.

Engelli annelerine emeklilik hakkı verilmemektedir.

Ehliyet konusunda yaşanan mağduriyetler hâlâ devam etmektedir.

Sorunlar yıllardır bilinmesine rağmen çözümler aynı hızla ilerlememektedir.

İşte tam bu noktada TBMM Engelli Bireylerin Sorunlarını Araştırma Komisyonu’nun çalışmaları bizlere umut vermiştir.

Çünkü ilk kez birileri masa başından değil, sahadan konuşmuştur.

İl il, ilçe il, mahalle mahalle, köy köy gezilmiş; engelli bireylerin sesine kulak verilmiştir.

Bu nedenle Sayın Muharrem Kasapoğlu’nu ve özellikle engelliliği sadece raporlardan değil, hayatın içinden bilen Sayın Fatma Öncü’yü takdir ediyoruz.

Çünkü bir sorunu anlamanın yolu, onu yaşayanları dinlemekten geçer.

Ancak şimdi beklentimiz nettir:

Sorunları dinledik.

Sorunları anlattık.

Sorunları raporladık.

Artık çözüm zamanı.

Çünkü bu çalışma yalnızca bir rapor olarak kalırsa büyük bir fırsat kaçırılmış olacaktır.

Ama bu rapor, engelli bireylerin hayatına dokunan gerçek reformlara dönüşürse; Türkiye’de engellilik politikaları açısından bir dönüm noktası olacaktır.

Biz artık yeni raporlar değil, yeni çözümler görmek istiyoruz.

Yeni vaatler değil, yeni haklar görmek istiyoruz.

Çünkü engelli bireylerin duyulmaya değil, yaşanabilir bir hayata ihtiyacı vardır.

Ve unutulmamalıdır ki;

Bir ülkenin gerçek medeniyet seviyesi, en güçlülerinin değil, en kırılgan vatandaşlarının nasıl yaşadığıyla ölçülür.

Bir bayram düşünün…Savaşların sustuğu,çocukların korkuyla değil umutla büyüdüğü,hiçbir insanın dili, kimliği, engeli ya ...
27/05/2026

Bir bayram düşünün…
Savaşların sustuğu,
çocukların korkuyla değil umutla büyüdüğü,
hiçbir insanın dili, kimliği, engeli ya da yoksulluğu yüzünden geride bırakılmadığı bir dünya bıraksın ardında…

Bir şehir erişilebilirse,
bir ülke eşit olabilir.
Bir ülke eşit olursa,
dünya gerçekten huzuru öğrenebilir.

Bu bayram;
engelli bireylerin haklarının eksiksiz tanındığı,
erişilebilirliğin bir tercih değil insan hakkı kabul edildiği,
adaletin herkes için eşit hissedildiği bir geleceğe vesile olsun.

Dünyaya barış,
ülkemize huzur ve refah,
insanlığa vicdan diliyoruz…

Ve diliyoruz ki;
hiç kimsenin yalnız kalmadığı,
hiç kimsenin görünmez olmadığı,
engelsiz, adil ve merhametli bir dünya mümkün olsun.

Kurban Bayramımız mübarek olsun. 🌙🤍

COP31 ANTALYA SÜRECİNDE ÖNEMLİ TEMASEngelliler Konfederasyonu olarak, European Disability Forum ve UNFCCC Engellilik Gru...
21/05/2026

COP31 ANTALYA SÜRECİNDE ÖNEMLİ TEMAS

Engelliler Konfederasyonu olarak, European Disability Forum ve UNFCCC Engellilik Grubu süreçleri kapsamında tarafımıza iletilen davetler, uluslararası görüş ve öneriler ile hazırladığımız kapsamlı dosyaları T.C. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığında gerçekleştirdiğimiz görüşmelerde yetkililere sunduk.

Gerçekleştirilen görüşmelerde;

* COP31 sürecinde engelli bireylerin aktif katılımı,
* erişilebilirlik standartlarının güçlendirilmesi,
* afet ve iklim politikalarında engelli kapsayıcı yaklaşım,
* Bonn iklim görüşmeleri,
* uluslararası iş birlikleri,
* iklim krizinin engelli bireyler üzerindeki etkileri

başlıkları detaylı şekilde değerlendirildi.

Özellikle iklim krizinin;

* gıda krizleri,
* su kıtlığı,
* aşırı sıcaklıklar,
* afet riskleri,
* yoksulluk,
* zorunlu göç hareketleri

gibi sonuçlarının en ağır şekilde kırılgan grupları etkileyebileceği, bu süreçlerden ise en fazla etkilenebilecek toplumsal kesimlerin başında engelli bireylerin geldiği vurgulandı.

Engelli bireylerin yalnızca bu sürecin konusu değil; aynı zamanda iklim politikalarının merkezinde yer alması gereken temel paydaşlar olduğu ifade edilirken, Türkiye’deki engelli hareketinin COP31 Antalya sürecinde aktif şekilde yer almasının uluslararası düzeyde önemsendiği belirtildi.

Yapılan temaslarda süreç adına olumlu geri dönüşler alınmış olup, erişilebilirlik ve kapsayıcı iklim politikaları konusunda önemli iş birliği adımları değerlendirilmiştir.

Ülkemizin ev sahipliğinde gerçekleştirilecek COP31 Antalya sürecinin erişilebilirlik, sosyal adalet ve kapsayıcı iklim politikaları açısından dünyaya örnek olacak tarihi bir organizasyona dönüşeceğine olan inancımız tamdır.

ENGELLİLER OLARAK NE ÖZELİZ, NE YETERSİZ…BİZ SADECE EŞİT YURTTAŞLARIZ!Bize yüzyıllardır isim buluyorsunuz…Ama bir türlü ...
20/05/2026

ENGELLİLER OLARAK NE ÖZELİZ, NE YETERSİZ…
BİZ SADECE EŞİT YURTTAŞLARIZ!

Bize yüzyıllardır isim buluyorsunuz…
Ama bir türlü hakkımızı vermiyorsunuz!

Bir dönem “Allah’ın cezası” dediniz.
Bir dönem “korunması gereken kullar” dediniz.
“Aciz” dediniz.
“Zavallı” dediniz.
“Sakat” dediniz.
“Özürlü” dediniz.
Şimdi de “özel gereksinimli”, “özel birey”, “yetersiz birey” diyorsunuz…

Yeter!

Biz sizin merhametinize muhtaç değiliz.
Biz sizin bulduğunuz yeni tabirlere de ihtiyaç duymuyoruz.

Çünkü sorun bizim bedenimiz değil.
Sorun; bizi yok sayan sistemleriniz.

Bir insanın yürüyememesi engel değildir.
Kaldırımsız şehirler engeldir.

Bir insanın görememesi engel değildir.
Erişilemeyen bilgiler engeldir.

Bir insanın konuşamaması engel değildir.
Onu dinlemeyen toplum engeldir.

“Engelli” kelimesinin özü budur:
Engellenen birey.

Ama siz bu kavramı bile bozup yeniden bizi “yetersiz” ilan etmeye başladınız.

Hayır!
Biz yetersiz değiliz.

Biz özel de değiliz.
Çünkü eşitlik özel değildir!

Rampa bir lütuf değildir.
Erişilebilirlik bir iyilik değildir.
Hak; yardım kampanyası hiç değildir!

Bugün “başkasına yapılan kolaylık” sandığınız her şey, yarın sizin de ihtiyacınız olabilir.

Çünkü erişilebilirlik birkaç kişinin meselesi değil; insan olmanın gereğidir.

Ve şunu artık anlayın:

Bir engelli bireye yardım etmiş olmak,
engelli bireyi anlamış olmak değildir!

Bir tekerlekli sandalye vermekle veya itmekle,
bir görme engellinin koluna girmekle,
bir medikal cihaz yardımı yapmakla,
bir video paylaşmakla,
“yardım ediyoruz” demekle bu mesele çözülmez.

Eğer bir insanın nasıl gördüğünü,
nasıl duyduğunu,
nasıl yürüdüğünü,
hangi koşullarda eşit yaşayabildiğini bilmiyorsanız…

Yaptığınız yardımın da,
gösterdiğiniz hassasiyetin de,
kurduğunuz cümlelerin de hiçbir anlamı yoktur.

Çünkü mesele acımak değil;
hak temelli yaklaşabilmektir.

Mesele “yardım etmek” değil;
kişinin ihtiyaçlarını anlayıp eşit yaşamı sağlayabilmektir.

Biz ne acınmak istiyoruz…
Ne alkışlanmak…
Ne de kahraman ilan edilmek…

Biz sadece eşit yurttaş olmak istiyoruz!

Bizi ya yere batırıyorsunuz
ya da göğe çıkarıyorsunuz…

Oysa biz normaliz.
Biz insanız.
Biz toplumun eşit bireyleriyiz.

Bu yüzden;

“Engelli kardeşlerimiz” demeyin.
Önce eşit yurttaş olduğumuzu kabul edin.

“Özel birey” demeyin.
Haklarımızı verin.

“Bireysel yetersizliği olan birey” demeyin.
Önümüzdeki engelleri kaldırın.

Bize yeni isimler üretmeyi bırakın!
Haklarımızı teslim edin!

Çünkü biz yardım beklemiyoruz.
Sadaka istemiyoruz.
Ayrıcalık istemiyoruz.

Biz anayasanın bize verdiği eşit yaşam hakkını istiyoruz!

Ve bilin ki;
biz artık susan değil, haklarını haykıran bir nesiliz.

https://www.cumhuriyet.com.tr/cumhuriyet-in-egesi/engellilerin-haklarina-dokunmayin-esit-yasam-en-temel-insan-hakkidir-2...
16/05/2026

https://www.cumhuriyet.com.tr/cumhuriyet-in-egesi/engellilerin-haklarina-dokunmayin-esit-yasam-en-temel-insan-hakkidir-2503910

“ENGELLİLERİN HAKLARINA DOKUNMAYIN!

Eşit yaşam herkes için en temel insan hakkıdır.”

Cumhuriyet Gazetesi’nde yer alan açıklamalarımızda; Türkiye’de milyonlarca engelli bireyin yaşadığı sorunları, hak kayıplarını ve çözüm taleplerimizi bir kez daha kamuoyunun gündemine taşıdık.

Bugün engelli bireyler; yetersiz sosyal destekler, erişilemeyen şehirler, düşük istihdam oranları, ekonomik zorluklar ve daraltılan sosyal haklar nedeniyle yaşam mücadelesi vermektedir. Buna rağmen engelli bireylerin yıllardır mücadele ederek kazandığı haklar tartışmaya açılmakta, sosyal devlet anlayışıyla bağdaşmayan uygulamalar her geçen gün yeni mağduriyetler oluşturmaktadır.

Engelli maaşlarının insan onuruna yakışır seviyeye yükseltilmesi, bakım yükü taşıyan ailelerin desteklenmesi, kamuda engelli istihdam oranının artırılması, engelli öğretmen atamalarının gerçekleştirilmesi, erişilebilir şehirlerin oluşturulması ve kazanılmış hakların korunması artık ertelenemez bir zorunluluktur.

Ayrıca afetler, iklim krizi ve plansız kentleşme süreçlerinde engelli bireylerin yaşadığı erişilebilirlik sorunları da toplumun en önemli insan hakları meselelerinden biri haline gelmiştir. Çünkü erişilebilir olmayan her şehir, engelli bireyler için görünmez duvarlar oluşturmaktadır.

Bizler; engelli bireylerin haklarını yardım temelli değil, insan hakları temelli bir anlayışla savunmaya devam edeceğiz.
Çünkü eşit yaşam bir lütuf değil, anayasal ve evrensel bir haktır.

Sesimize yer veren Cumhuriyet Gazetesi’ne teşekkür ediyor, tüm kamuoyunu engelli bireylerin hak mücadelesine destek olmaya davet ediyoruz.





Milyonlarca engelli yurttaş; ekonomik kriz, yetersiz sosyal destekler, erişilemeyen kentler ve daraltılan haklar nedeniyle yaşam mücadelesi veriyor. Engelliler Konfederasyonu Başkan Yardımcısı Serhat Gökpınar, eşit ve erişilebilir yaşam koşullarının sağlanması çağrısında bulun...

📰 “ENGELLİLER ACINACAK DEĞİL, EŞİT YAŞAM HAKKINA SAHİP BİREYLERDİR”Yenilikçi Hukukçular Platformu Dergisi’nde yayımlanan...
12/05/2026

📰 “ENGELLİLER ACINACAK DEĞİL, EŞİT YAŞAM HAKKINA SAHİP BİREYLERDİR”

Yenilikçi Hukukçular Platformu Dergisi’nde yayımlanan çarpıcı röportajda, Engelliler Konfederasyonu Başkanımız Hüseyin ATEŞER; Türkiye’de engelli bireylerin yıllardır görmezden gelinen gerçeklerini güçlü ifadelerle kamuoyunun dikkatine sundu.

“Türkiye’de Engelli Olmak: Yardım Meselesi Değil, Hak Meselesi” başlıklı söyleşide; erişilemeyen şehirlerden eğitimde yaşanan eşitsizliklere, istihdamdaki ayrımcılıktan afetlerde engelli bireylerin unutulmasına kadar birçok kritik konu açık ve net şekilde dile getirildi.

Röportajda özellikle;
▪️ Engelli bireylerin hâlâ bağımsız yaşayabilecek erişilebilir kentlere sahip olmadığı,
▪️ Eğitim ve istihdamda eşit fırsatlara ulaşamadığı,
▪️ Afet ve kriz süreçlerinde çoğu zaman ilk unutulan kesim olduğu,
▪️ Toplumun engelli bireyleri hak sahibi yurttaşlar yerine “yardım bekleyen insanlar” olarak görmesinin artık değişmesi gerektiği vurgulandı.

Başkanımız Hüseyin ATEŞER’in röportajdaki şu sözleri ise büyük dikkat çekti:

“Eğer bir afet planı engelli bireyleri kapsamıyorsa o plan eksiktir.”

“Engelli hakları yalnızca engellilerin değil, insan haklarının meselesidir.”

Bu röportaj yalnızca bir açıklama değil; eşit yaşam, erişilebilirlik ve insan onuru mücadelesinin güçlü bir çağrısıdır.

Engelliler Konfederasyonu olarak; hak temelli mücadelemizi büyütmeye, engelli bireylerin sesi olmaya ve eşit yurttaşlık mücadelesini kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğiz.

ENGELLİLER KONFEDERASYONUNDAN BASINA VE KAMUOYUNAENGELLİ BİREYLERİN BİYOMETRİK VERİLERİNİN ZORUNLU ŞEKİLDE TOPLANMASI HU...
11/05/2026

ENGELLİLER KONFEDERASYONUNDAN BASINA VE KAMUOYUNA

ENGELLİ BİREYLERİN BİYOMETRİK VERİLERİNİN ZORUNLU ŞEKİLDE TOPLANMASI HUKUKA VE İNSAN HAKLARINA AYKIRIDIR

Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde uygulanmaya başlanılan BKDS (Biyometrik Kimlik Doğrulama Sistemi) kapsamında engelli bireylerin biyometrik verilerinin alınması; yalnızca teknik bir uygulama değil, doğrudan insan hakları meselesidir.

Engelli bireylerin:

* yüz verilerinin alınması,
* biyometrik kayıt oluşturulması,
* merkezi sistemlere aktarılması,
* uzun süre saklanması

mahremiyet hakkı, kişisel verilerin korunması hakkı ve eğitim hakkı açısından çok ciddi riskler taşımaktadır.

Biyometrik veriler sıradan veri değildir.
Bir insanın yüz verisi;

* değiştirilemez,
* ömür boyu kişiye bağlıdır,
* ihlal edildiğinde telafisi mümkün değildir.

Türkiye Cumhuriyeti Anayasası’nın 20. maddesi kişisel verilerin korunmasını açık şekilde güvence altına almaktadır.
6698 Sayılı KVKK’ya göre biyometrik veriler “özel nitelikli kişisel veri”dir.
Birleşmiş Milletler Engelli Hakları Sözleşmesi ise engelli bireylerin mahremiyetini, insan onurunu ve eğitime eşit erişim hakkını koruma altına almaktadır.

Bugün halen cevap bekleyen çok ciddi sorular vardır:

* Bu veriler nerede tutulacaktır?
* Kimler erişebilecektir?
* Olası veri sızıntısında sorumluluk kimde olacaktır?
* Çocukların biyometrik verileri hangi güvenceyle korunacaktır?
* Eğitim hakkı neden biyometrik veri paylaşımına bağlanmaktadır?

Hiçbir engelli birey ve hiçbir aile;
“verini paylaşmazsan eğitim sürecin aksayabilir”
anlamına gelecek bir baskıyla karşı karşıya bırakılamaz.

Engelli bireyler dijital denetim nesnesi değil, bu ülkenin eşit ve onurlu yurttaşlarıdır.

Denetim elbette gereklidir. Ancak hukuk devletlerinde hiçbir denetim yöntemi insan onurunun, mahremiyetin ve temel hakların önüne geçirilemez.

ÇAĞRIMIZDIR:

* BKDS uygulaması yeniden değerlendirilmelidir.
* Engelli örgütleri sürece dahil edilmelidir.
* Veri güvenliği konusunda kamuoyuna açık açıklama yapılmalıdır.
* İnsan haklarına aykırı uygulamalar geri çekilmelidir.

Mahremiyet temel insan hakkıdır.
İnsan onuru hiçbir dijital sistemin gerisinde bırakılamaz.

ENGELLİLER KONFEDERASYONU

ENGELLİLER KONFEDERASYONU’NDAN BAKAN KURUM’A COP31 VE İKLİM DOSYASI TAKDİMİEngelliler Konfederasyonu heyeti olarak, Sayı...
09/05/2026

ENGELLİLER KONFEDERASYONU’NDAN BAKAN KURUM’A COP31 VE İKLİM DOSYASI TAKDİMİ

Engelliler Konfederasyonu heyeti olarak, Sayın Murat Kurum ile gerçekleştirdiğimiz görüşmede, Antalya’da düzenlenecek COP31 sürecine ilişkin hazırladığımız kapsamlı dosyayı takdim ettik.

Görüşmeye Konfederasyon Başkanımız Hüseyin ATEŞER, Başkan Yardımcımız Serhat GÖKPINAR ve Başkan Yardımcımız İbrahim Yıldız katılım sağladı.

Gerçekleştirilen görüşmede;

* iklim krizinin engelli bireyler üzerindeki etkileri,
* afet süreçlerinde erişilebilirlik,
* engelli bireylerin iklim politikalarındaki temsiliyeti,
* Bonn iklim görüşmeleri,
* uluslararası iş birlikleri,
* COP31 Antalya sürecinde engelli bireylerin aktif katılımı

başlıkları ele alındı.

Ayrıca European Disability Forum ve Birleşmiş Milletler iklim süreçleri kapsamında Konfederasyonumuza iletilen davetler hakkında bilgi paylaşılırken, Türkiye’deki engelli hareketinin özellikle COP31 Antalya sürecinde aktif şekilde yer almasının uluslararası düzeyde önemsendiği ifade edildi.

Görüşmede, olası iklim krizleri, afetler, gıda ve su güvenliği sorunları gibi süreçlerden en fazla etkilenebilecek kesimlerin başında engelli bireylerin geldiğini; bu nedenle engelli bireylerin yalnızca bu süreçlerin konusu değil, aynı zamanda karar alma mekanizmalarının merkezinde yer alması gereken temel paydaşlar olduğunu vurguladık.

Sayın Cumhurbaşkanımızın ortaya koyduğu güçlü Türkiye vizyonu doğrultusunda Sayın Bakanımız Murat Kurum’ın çevre, şehircilik, afet yönetimi ve iklim politikaları alanında yürüttüğü çalışmaların ülkemizin uluslararası alandaki gücüne önemli katkılar sunduğunu ifade ettik.

Ayrıca bu anlamlı görüşmenin gerçekleşmesine vesile olan ve sürece güçlü destek sunan Abdulkadir Özel’e teşekkür ederek; Sayın Özel’in Hatay’ın yeniden ayağa kalkması, sosyal kapsayıcılık ve engelli bireylerin toplumsal yaşamda daha güçlü temsil edilmesi adına ortaya koyduğu yakın ilgi ve yapıcı yaklaşımın büyük kıymet taşıdığını dile getirdik.

Çok değerli bir yazı, emeğinize sağlık arslan Özdemir. 
02/05/2026

Çok değerli bir yazı, emeğinize sağlık arslan Özdemir. 

Address

Ulus

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Friday 09:00 - 17:00

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Engelliler Konfederasyonu posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Organization

Send a message to Engelliler Konfederasyonu:

Share